teman2....

Wednesday, February 12, 2014

WW bz like beeeeee

as salam sume kwn2,

maaf semalam n kelmarin aku ada kursus... hari ni pun dpt bt ntry nih je... bz sgt2 ngn keje yg tertunggak... maaf jugak belum sempat BW rumah kwn2...

rasa cam nk pengsan pun ada... nk napas pun rasa payah nih... tgn ada 2 tp sume kene bt...
mcm dh takde org lain blh bt

p/s: mood skrg agak spoil.... apa nk jd lah ngn pengurusan opis aku nih... kelam kabut serabut...

13 comments:

:: Cik Viva :: said...

Wahh..memg bzi sesangat dh ni...meja penuh sampai takde ruang dh nk letak tangan..hehe

Kakzakie said...

Huii.... kalau kakak tak boleh Dana serabut betul meja. Kena letak tempat lain dulu bagi tenang buat satu-satu...

Daddy Ziyyad said...

Tgk meja, mmg betul2 busy tu...takpa, dahulukan yg penting

NEKCIK said...

sabar Dana..work smart..dun work hard!! he..he

izan mama mia said...

jelas ke bz an nya itu.. mg siap semuanya nnt

Papa Mifz said...

fuh berlambak paperwork ya...huhu

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Banyaknye kerja. Buat kera baik-baik akak.

OhPanduan said...

Buat kerja baik-baik. Semoga di mudahkan urusan buat kerja tersebut.

Tihara said...

penuh meja Dana
moga dimudahkan urusan nak menyetel
kerja2 ni..tc

lieyalatif said...

camne beb...busy lagi ke skrang.....sabar yeak beb...biase la tu dugaan kerja....

ape yg penting ko hepi2 okey...

Mimi Azirah said...

nih btul2 bizi kak

lizz said...

Kemain banyak bersusun lg tuh...buat slow2 yek dana.....Minggu dpn lizz pulak membizi..kena outstation...huhu...

Cho Zila said...

dah bizi kenalah siapkan.. takper nanti dah senang datangler blog akak...