teman2....

Tuesday, February 25, 2014

luncheon syok kwn banjer

as salam sume kwn2...

arini lambat bt ntry, lps tu terus tunjuk psl mkn lak... muahahha

arini kan gaji, pastu kebetulan kwn2 rpt kt opis nih sume baru dpt gaji tunggakan JA29... apa lg mintak banjer lah... tingin nk telan nasi arab,.... kite mkn kt alrawshah... menu mmg best, penuh pinggan... mkn mcm sorang2 ada bela saka hehehe...

time kasih my hug2 fren.... ada rezeki aku lak banjer yek

melantak nasi arab kite arini

hidangan pertama... nasi maghut lamb sepinggan beso.... mmg syok kambin lembut je

yg dua2 hujung tuh la yg banjer.... yg tgh2 tuh mcm aku jgk dibelanja... ada lg sorang tp takde gambar lak...

pinggan kedua.... kabsah ayam pun pinggan besooo ayam sekor... mmg gile lah 2 pinggan beso tu kami ber5 je...
tp ada lah lebih bwk balik ayam suku ngn nasi heheheh

p/s: jnji kt aiyan nk belikan dia basikal gaji nih... walaupun dia tak reti nk mintak lg... tp mama yg nk beli

9 comments:

mia izzati said...

tu dia aihhh kak dana..memang superrbb..dok telan air liur 8x dah ni hehe..tahniah le kat kenkawan yang naik gred..kt ni bila plok nak dinaikkan gred hehe

lieyalatif said...

uih sedap dana nasi arab...aku kalo dpt makan nasi arab mmg amik kambing hahahaahah...pastu siap laa terbarai semua diet2 hah .....

wahh aiyan nak dpt beskal yeak..yeay...sure sonok anak bujang tu.....

izan mama mia said...

hihihi..mkn free ni sedap dia lain macam.. mg bertambah rezeki kawan yg sudi belanja makan tuu..aminn

JaSSNaNi said...

untung ar ada org blanjer makan.. ayam besor2 lak tu kan.. kenyang perut suka hati ler.. kan..

Cho Zila said...

sedaplertu nak jugak dibelanja.. baguih der kawan nak belanjani moga murah rezekinyer nanti.. ehm nasi arabni kena sedap memang makan tak hengatler..

norhidana miswan said...

Mia- muahahah mkn mcm apa... malu kt meja sebelah2

Lieya- mmg pun kambing dia lembut giles... mmg teringat2

Izan- betui2 lagi org belanja sedap saja

k Jassnani- heheeh rezeki share2 kak

k Chozila- sama2 kak, time kite rezeki lebih kite banjer lak dorang

cheqna said...

feveret laki cheqna ni =)

Aida78 said...

mcm sedap jerk ni...habis k tu semua....

hainom OKje said...

Teringin pulak nak makan nasi Arab Dana....lama dah tak pekena ni! Nak kecek ngan cik abe lew hehe