Tuesday, February 19, 2013

kotak doraemon aku

as salam sume kwn2,

sorry kwn2 lambat bt ntry pastu gambar ada sekor je... skrg mmg mls nk mengambil gambar, mood ke laut ko... skrg nih kan aku dh mule menjahit semula, aku takde meja yg khas utk menjahit jd nyer gune kotak doraemon utk jd meja jahit, sume batu2,pearl2, kristal2 n sebahagian manik duk dlm situ ... memudhkn aku utk amik, gune n simpan manik yg tgh digunekan... utk manik yg lain2 ada dlm 1 rak 4 tingkat ddk dlm blik... kene sembunyikan kalu tak kene godeh ngn bdk ensem...



heheheh sile jgn ketawa yek, gini lah cara aku menyusun manik yek

*gambar lama... nk tunjuk rak 4 tier yg menyimpan simpanan manik2





















p/s: dh 2minggu en papa tak balik, bosan la pulak... time mlm tak kuar ke mana2

8 comments:

  1. en papa dia tak dok ni kot dia main jahit2 manik pulak...hikhikhik

    ReplyDelete
  2. Bagusnya..hobi yang mendatangkan hasil..nnti lepas tu penuh tabung kita jenjalan ye Dana!!!!

    ReplyDelete
  3. takpe papa tinggalkan sekejap jer..sayang isteri tinggal tinggal kan!!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. doremonpun doremonler janji keje jalan... gapi kagumler akak ngan kesungguhan kamu dana...

    ReplyDelete
  6. perghhhhh dasat workstation jahit2 ko dana...aku tgk terus rase nak pitam sebab aku tak suke menjahit hahaahaha...otomatik kepala aku pening tgk manik2 kecik tu....tabik ngan ko leh handle bende2 remeh gini....

    tu aiyan tu nak jadi assistant tu heheheheheh

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...