teman2....

Monday, February 25, 2013

anak manja papa

as salam sume kwn2,

salam isnin, selamat hari gaji utk kwn2 yg keje gomen.... wahaaa bln nih mmg betul2 struggle lah, bln ni aku akan mulakan aiyan utk amik susu pediasure... aku tak mampu nk bg penuh jd aku tambah dlm susu enfagrow nyer... mintak ada penambahan berat aiyan

aritu kan 2minggu edy tak balik kl jd nyer bile ujung minggu lps dia balik, adalah budak ni yg mengekor papa nyer je... sampai papa nk msk toilet pun nk ikut hehehe... pastu masa papa nk balik KT menangis sakan... hahahah mmg anak papa


sabtu pg papa nk pg keje... dia pun duk berpaut nk ngikut papa gk

ptg tu pg bli brg dpr kt aeon big... ada ke mkn cekodok dia blh msk kn mulut sume sebesar itu


pg ahad papa nk kuar gi cuci kete pun dia dok ngekor je





ptg ahad menempel je ngn papa...

mmg anak papa

24 comments:

Alin In D House said...

huhuhu chomeilar aiyan nie. Erm die rendu ngan papa die kot tue yg die mengekor jerk... aper pon anak memang manja ngan papa...

ieda immi said...

alah2 comelnyee aiyann ..
sayu lak akk tgk pic last tuu
agaknyee macam manalah org sanggu[p bunuh anak sendiri erkk dik huhuh

mamyharraz said...

manjanya aiyan dgn papa..
dia tau kena tinggal selalu sbb tu dia nak melekat je kot..

Papa Mifz said...

memang sah anak manja papa dia nih...:)

Kakzakie said...

Bila dah rasa kena tinggal tu yg dia kalau boleh nak mengekor aje..

Acik Erna said...

Assalam dana..anak manja papa aiyan ni kan

Cikgu Ma said...

x korek lagi gaji saya hari ni..hehehe

Qhaifa Nur said...

lama tak jumpa cian aiyan, rindu kat papa yup...

Qhaifa Nur said...

lama tak jumpa cian aiyan, rindu kat papa yup...

lieyalatif said...

mmg aiyan anak manje papa...same mcm dayyan dana...sikit2 papa...nak nenen baru sibuk2 cari aku hahaahahahahaah.....

tapi okey ape, boy kene la geng ngan papa....girl kene geng ngan mama...so ko cepat2 kasi girl plak ekeeekekekekekek

norhidana miswan said...

Alin-itulah psl nyer alin... mama pun dia tak lyn

k Ieda- heheh akak tu mmg tgh sayu je, maklum lah cik abg jauh kan...
org yg takde otak je yg bunuh anak dia kak

MamyHarraz- aah dik, kalu kene mrh ngn mama msti panggil papa

papa Mifz-betul3

k Zakie-aah betul tu kak...

norhidana miswan said...

Acik Erna- w`salam acik, manja bersebab n bertempat ni acik hehehe

Cikgu Ma- takpe, biar lambat skit abis gaji nyer

k Qhaifa Nur- huhuhui dia mmg kadang manja lbh2

Lieya-aah kan, tp time papa ada dia tak lyn mama pun....
ahak2... nnti2 lg kot lieya nk tambah bby girl lg

ct rahani said...

betul2 anak papa nih aiyan.. rindu la tu sbb lama papa tinggalkan ye aiyan..

lizz said...

alolo anje papa rupanyer yer..rindu ngan papa la tu...

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Alololooo cian aiyan! Rindu sgt ler tu... tak sanggup nak pisah ye! Bila tengok situasi gini bagaimanalah org yg bercerai-berai tu kan... kesian anak2 jd mangsa :(

Sorry Dana emosional sikit!

dya said...

dh x leh pisah kan cm nih...

wahida said...

rindu papa la tu..manja lak tu...

paling x tahan dia bukak mulut besar tu je nak mkn cekodok...ekekekek...gelak je aku kat sini nok...aiyan tu notti la...geram aku tgk...

NM03 said...

comei... ada candu gak ye mcm qays.. hahaha








candu tu puting.. :p

CheNamNam said...

melepaskan rindu yang terpendam lah tue anak terunamu itue dana..sian dia rindu ayah diaa...

en lakimu memang kerja luar ker?

Aine Ainun said...

mestila...die nk manja2 ngan Papa die..

susu Pediasure tu mmg mahal kan..
xpela, yg pting terbaik utk Aiyan..=)

lelamaisara said...

manje ni dengan papa ni..:)same macam alesya manje jugak dengan papa die..hehehe

kak dana terima kasih resepi tu tau..ade mase nanti sy nak buat...;)
tq tau....

Tihara said...

oo aiyan anak papa ey, mesti manja :)

Qasey Honey said...

Dana duk bjauhan yer ngn HB..nmpk sgt aiyan btul2 rindu dgn papanya..manja

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ayyan manja betol dgn papa dia hihi