teman2....

Tuesday, February 5, 2013

kepala lg serabut...mohon menyepikan diri

as salam sume kwn2,

maap yek aku menyepikan diri beberapa hari, smlm aku cuti ada apppoiment genetik aiyan kg hkl pastu arini mmg sgt bz, menyetelkan folder utk  meeting esok, makanyer nk jln2 kt koran nyer umah pun tak sempat lg...

smlm plan nyer nk keje sbb ingatkan appoiment genetik tu kejap je rupe2nyer.... kul3ptg baru setel sume.... pnt sgt2, menunggu giliran bkn main lama pastu dh dpt jmpa doc, nk amik darah lak... itu yg aku amik cuti terus... kalu dipikirkan sgt aku blh jd gile..... doc nk bt ujian dna, utk cek psl kromosom dia sbb doc tak dpt nk cari sbb naper kepala aiyan lmbt membesar... huhuhuhu sgt kalut, sgt banyak persoalan yg bt aku serabut... doc suh aiyan bt ultrasound buah pinggang n bt MRI, smlm dpt tarikh utk appoiment tu sume bln 5 nnti, hrp sume nyer berjln ngn lancar
n aku sedikit serabut ngn kwn2 yg secara tibe2 sibuk nk jual ubat2 kt aku, serius aku mrh, rasa sgt serabut... aku banyak benda nk pkr kenapa nk amik kesempatan... org yg tak merasa tak kan paham... ntahla, dugaan kami....

aiyan derma 8ml smlm, nsb lah tak nngis kuat sgt... 

25 comments:

Kakcik Nur said...

Sama2 kita doakan segala yang terbaik buat Aiyan ya Dana.

Daddy Ziyyad said...

Sabar ya...Mmg besar ujian yg Allah uji awak berbanding saya...Namun, pasti ada hikmahnya..Saya doakan moga urusan pemeriksaan Aiyan dipermudahkan....Saya tahu penat lelahnya menunggu di hospital...dulu saya kerja di hospital...

Munnafendy said...

kesian aiyan...kesian jgk kat mama aiyan. sabar la kak eh..kekadang org niat nk tolong, tp xpk dh perasaan org lain...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kasihan Aiyan. Akak sabar yea. semoga Aiyan cepat sembuh.

Qhaifa Nur said...

banyakkan bersabar dana...semua ini ujian buat hamba yang terpilih...untuk aiyan bila kita dah pergi hospital memang mereka akan buat kajian itu ini...moga dipermudahkan segalanya.....

norhidana miswan said...

kakcik Nur- amin2 kakcik

DAddy Ziyyad- insyallah,hrp2 gitu lah doc,betapa bersbr nyer menunggu tp utk yg terbaik... kami redha

Munnafendy- betul tu dik,ckp2lah dulu ada kwn yg jual mcm2 kt akak tp last2nyer brg yg dia jual tu tak sesuai pun kt aiyan, menambah masalah lain ada lah

PMDR- thanks dik...

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- mmg bersbr kak,cume kadang tu terkhilaf gk bile perasaan mrh dtg bertandng

lieyalatif said...

alahai...sayu aku dana...in sha Allah kite doa yg terbaik key tuk aiyan.....lagi pun aiyan tu aktif so xde masalah ape tu....

ko jgn serabut2 key....kang ko yg tak sihat....aiyan perlukan ko...

Puan Fifiey said...

Sabarlah danah.. setiapm manusia diuji.. fifi pun pernah di uji .. semoga Allah memudahkan segala urusan Danah dan aiyam..semoga aiyan sihat selalu..

Kakzakie said...

Allah... besarnya ujian Dana dan Edy. Kakak dapat merasakan Dana. Apa yg termampu teruskan berdoa moga ada yg terbaik buat Ayyan.

Tak sampai hati bila Dana kata kena ambil darah tu..

erin said...

subhanallah besar dugaan Dana, semoga Dana kuat untuk Aiyan n semoga Aiyan cpt sembuh..amin insyaallah.

Dee said...

dee doakan agar ayyan cepat sihat dan segala keputusan ujian positif dan memberangsangkan hendaknya..amin..

Papa Mifz said...

besar sungguh dugaan yang keluarga Dana tempuh yer...insya-Allah semuanya akan dipermudahkan oleh Nya...

pepari said...

My dearest sis Dana...

Nak cakap banyak2 pun akak tak pandai sbb Dana yang mengalaminya. Selain dari sabar dan banyakkan berdoa, akak doakan yang terbaik untuk Aiyan.... Sabar ya sayang...

Acik Erna said...

assalam dana..semoga dana tabah..acik tk tau nak kata apa..semoga aiyan juga sihat dan menceriakan hari2 dana dan suami

Cheq Sue said...

harap2 dana terus dapat bersabar dan tabah hadapi segalanya. berat mata memandang, berat lagi diri yang menanggung...semoga semuanya selamat

Zulfadly said...

moga semuanya baik2 buat ayyan, n moga dia sihat kak, IAllah

mamyharraz said...

sabar ya kakaku sayang.
semoga aiyan baik2 saja.

me shuhada said...

Sabar la ye. Biasala mcm tu.. niat nk mmbantu tp mungkin xkena gaya dan cara. Kita doakan Aiyan sentiasa ceria ye. InsyaAllah.. Aminnn

norhidana miswan said...

LIeya- mekasih beb,amin2

Fifiey- mekasih, ye setiap ujian tak sama kan, moga saya kuat

k Zakie- insyallah kak...kalu iktkan pun dana tak sampai hati kak,tp sbb dana dh pnh tgk yg lbh trk lg, dana redha

Erin- mekasih erin

k Dee- insyallah, time kasih kak

Papa Mifz- terima kasih, utk kata2 semangat

norhidana miswan said...

k Umi Pepari- mekasih kak yg tak terhingga, dana pinjam kekuatan n semangat akak

Acik Erna- w`salam acik,mekasih acik

Cheq Su- ye, hrp2nyer dana lbh kuat dr aiyan

Zulfadly- mekasih dik...

mamyHarraz- insyallah n tq dik

Me Shuhada- terima kasih ye

Alin In D House said...

sabarlar kak dana itu semua dugaan allah. harap kak dana kuat dan bersabar dan berdoa untuk menghadapi semua cabaran. saya sokong akak...

CheNamNam said...

Allahuakhbar..pasti ader hikmah yg tersembunyi yg kiter tahu disebalik semua yg berlaku tue.

Aperpon Dana kena tenang, ingat Allah, istifar banyak-banyak..kalau resah cecepat ambik anak peluk,gomol dan cium puas2..InsyaAllah dana akan rase tenang lepas tuh..cubalah sebab cnn selalu jerk buat macam tue..lepas tue rase tenang sangat walau tak semuanya atleast terasa tenang juga jiwa tue..

kita doa banyak-banyak agar semua urusan aiyan dipermudahkan..kalau tak buat ujian tue semua nanti kite tak tahu plak aper yg tak kena dengan aiyan dan sekurangnyer kiter tak menyesal di kemudian hari..

bertabahlah,kuatlah demi anak tersayang..cnn hantar doa buat aiyan dari jauh..Aiyan anak yang hebat, anak yang kuat dan pasti akan baik-baik saje nanti..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

besar dugaan utk aka dan suami yer...sesungguhnya akak dan suami insan terpilih..moga tabah utk semua ni..wani doakan semuanya dipermudahkan yer kak In Shaa Allah

ct rahani said...

sabar ye dana.. berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul.. sy doakan dana sekeluarga tabah hadapi segala ujian n semoga aiyan sihat selalu.. amin..