teman2....

Wednesday, May 4, 2011

satay...aku suke mkn satay

as salam sume kwn2...

korang suke mkn satay tak?satay apa yg korang suke mkn?ayam,daging,kambing,perut,rusa or arnab?
aku nih cume tau satay ayam daging je... satay perut jarang skit nk jumpa
dr seminggu lps tingin nk mkn satay, duk tunggu2 edy balik baru nk ajak dia mkn
yelah ingtkan dia dpt pindah sini teruskan tp tpaksa balik ke tganu semula...
ptg td balik dr keje terus dia bwk mkn sate kt sini... RnK kt setiawangsa dkt ngn lrt setiawangsa,..
nk pg satay station mcm mls so kt sni jelah best gk...

tp satay dia dh tak sesedap yg aku mkn 2-3thn lps,skrg agak kureng sedap skit lah...

walaupun dh tak sesedap dulu tp boleh la bt ilangkan tingin

tak best2 pun tinggal bper je yg tinggal

4 comments:

Citarasa Rinduan said...

heheheh.. dana2..

yang,family en zalie mmg dipanggil ABU satay. glemor di sini.. kiranya mak saudara en zalie mmg berniaga turun temurun...

tapi, kak ayu takut makan hari mendatangkan penyakit...tu y buat tak nampak walau di depan citarasa rinduan

norhidana said...

k ayu- wahh2 bestnyer kak musti sedapkan... sbb kalu yg mcm tradisi2 tuh kan kak best sbb dia perap, time dia bakar tuh pun ngn kipas je kan... best dh msk lmbt je.. kalu skrg nih sume pakai kipas angin je satay pun kadang keras kematu...

ohooo akak kire kuat iman lah ek duk sbr je tgk satay hari2 heheh

mamasuri said...

amboi sedapnya makan satay..tak ajak aku pun..

norhidana said...

emy- heheh mana blh smlm ptg kan ko kene antar makcik hery hehehhe....