Wednesday, May 11, 2011

lebah oh lebah

as salam sume...
maaf sbb agak lama mendiamkan diri... al maklum agak sedikit termalas heheheh
dh tu 2-3hari nih tenet tmpt ofis aku nih gile tak blh nk sign in... itu yg tgk jelah dpt nye....

kali nih nk cite psl jari aku yg kene sengat ngn lebah, punyalah dengki lebah tu dia yg kaco aku pastu aku lak yg kene sengat... akibatnyer bengkak jari hantu aku... ish2... mmg menderita lah aku smlm nsb arini dh kurang...  pn emy tau lah camne bengkak n merahnyer jari aku... aduh2


tgk jari hantu tuh ek merah kan, ni pagi nyer keadaan

jari tgh tu nmpak kembung kan, waktu ptg lak... masa tuh bengkak gile keras betul

7 comments:

  1. Alahai ciannyer kat Dana..
    Lebah ni pun satu, watpe la gi kaco ibu mengandung nih..


    http://semilirrindu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. k zee- itulah kak, dia yg ngaco kite nk tdo pastu kite lak di sengatnyer... nsb arini dh surut dh bengkak nyer tingga gatal je...

    ReplyDelete
  3. darah manis la katakan..seri ibu mengandung heheheee

    ReplyDelete
  4. dah ok ke jari hari ni wei?yelah..eddy kan balik confirm dah ok kan..selamat berexercise berpush2 yek..

    ReplyDelete
  5. seri ibu mengandung kot..darah manis hehehheeee

    ReplyDelete
  6. en sahrom- zalim betul lebah tu dek kerana saya peknen dia sengat saya ye

    ReplyDelete
  7. mak aiihhh.. ngeri tu...... darah manis kot.. hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...