teman2....

Sunday, May 8, 2011

selamat hari ibu

as salam sume...

utk semua ibu,mama,mak, umi , mummy apa jua... selamat hari ibu..
tanpamu ibu siapalah takde lah kami nih...
tahun nih tak dpt balik kg nk sambut or bg hadiah kt mak, tp dh amanahkan adik2 aku utk bg hadiah kt mak
korang sambut camne hari ibu nih?msti ada mcm2 kan mana yg ajak mkn, bg hadiah, bt suprise mcm2 lg kan...
apa pun.. mak aku lah yg the best dlm dunia, walaupun kadang2 dia suke bbl kt aku
mak aku yg suke bt muke time org amik gambarnyer...

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

dik

kak ayu hanya ucap sahaja. hadiah akan diberi kemudian..
maklumlah.. kak ayu tiap bukan suka belikan itu ini utk ibu..

dan selamat hari ibu utk bondamu

mamasuri said...

patutlah ko pun suka bebel yek..hehehe..thn dpn ko pun akan raikan hari ibu...muahhh

Ciklinn said...

hepi mother day gak utk dana.... huhuhuh mak aku pun kuat bebel hahahha

norhidana said...

K ayu- heheheh itulah ek kak... selamat hari ibu gk utk akak

norhidana said...

emy- aku kuat bebel ke ahak2 mana ada

norhidana said...

ciklinn- hehehe utk akak gk... ye ek msti akak pun ikut mak akak gk kuat bebel ek hehe cam dana nih