Tuesday, May 31, 2011

antara hasil kerja terakhir sblum bercuti lama...

as salam sume kwn2

korang msti bosan aku asik cite psl mkn je kn hehehe... itupun kadang lmbt baru update baru heheheh
kali nih nk letak gambar manik yg sempat aku bt sblum aku nk cuti panjang nih... hehehe
thn ni 1st time aku tak amik tempahan raya, kalu tak hehehe...
nk wat camne kan... hrp2 thn dpn adalah lg yg nk menghantar utk raya...
ni baju sorang customer dr BP, aku amik tempahan dia pun sbb dia bg aku masa yg lamaaaaa n panjang...
heheheh akhirnya siap jugak...


bhg leher sampai pinggang..

bhg tgn nyer ye

antara dsign aku yg gune paling banyak kristal

bhg leher yg paling aku suke...

bhg tgn simple je

p/s: sorry ye kwn2 kualiti gambar adalah sgt teruk, mls nk amik gambar ngn cik canon, gune nokia n8 aku je

7 comments:

  1. errmmm..biasanya kalau buat manik kat leher nie, orgnya tak memakai tudung kan....

    ReplyDelete
  2. en sahrom- tak pasti lak saya mungkin bertudung sbb tu dia nk yg labuh2 sampai ke bwh...

    ReplyDelete
  3. emy- toce2... sejuk ek... kaler mengikut pemintaan tuan nyer baju yg pink tuh

    ReplyDelete
  4. My sister pun jahit manik gak, leh buat ilham ni..hihihi

    ReplyDelete
  5. k zee- blh2.. no hal nyer kak... nper lama akak menghilangkan diri?

    ReplyDelete
  6. Dana, k.zee dh tukar url add. la..
    http://semilirrindu.blogspot.com
    check it out..k

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...