teman2....

Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU....

as salam sume....

selamat hari isnin, juga selamat hari guru utk semua guru2 di m`sia ini, utk sume bekas guru2 aku dr tadika sampai kt U, juga utk sume kwn2 aku yg jd guru... aku mmg salute kt guru2 nih sbb diaorang punya tahap kesabaran mmg tinggi... mcm aku nih mmg takde lah nk jd cikgu... kesabaran kureng heheheh


*dlm pada tuh nk cite skit lah psl kes aku mlm td, ntah kenapa dada ngn tulaang belakang aku rasa sakit sgt2, rasa nps tu cam tak lepas je... seksa tul... dr pas magrib sampai kul2 pagi... baring, duduk, bediri sume tak kene... menangis2 aku nk tahan sakit tuh... aduhai... dh la sorang2 nk gi kenek mmg idak lah... nsb lah dlm kul2lbh tu aku tertdo... n pagi nih alhamdulillah dh lega...

p/s: nsb lah blog dh ok ek, minggu lps mati kutu bile blog bt hal, dh la kt ofis nih fb mmg udah kene block... nk bwk brodbnd mls la pulak...

6 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

nasib baik blog dah ok kan..kalau tak, mmg bosan la....huhuhhh

zee nazeri said...

Bahaya dh duk sorang2 dana, kena ade teman, takut ape2 jd..tp mntak dijauhkan la yer..

norhidana said...

en sahrom- w`salam...
itulah... kalu tak bukan mati kutu je dh mati kutu2 jdnyer saya nih

norhidana said...

k zee- itulah kak, nsb lah kwn2 ada dkt,cume mlm td dana mmg tak larat nk gi kinik pun... hrp2 edy dpt pindah gk minggu nih... sbb skrg dana rasa cam makin tak larat

mamasuri said...

sian kawan aku..sampai mati kutu..dh ler fb dah kena block kan..hehehe...anw..selamat hari guru ...hehehe...

norhidana said...

emy- itulah nk kata mati katak cam ober lak... mati kutu kire ok lg kot kan...