teman2....

Tuesday, May 17, 2011

selamat bercuti...... terajin lak arini

as salam kwn2

selamat becuti utk kwn2 yg cuti n yg keje... selamat keje ek
pagi td edy sampai umah, so aku kalu edy ada secara otomatik  msti terjin skit
pagi td msk nasi lemak... simple2 je utk kami ber2...
pastu tgri tingin nk mkn asam pedas ayam+nenas... apa lg suh edy cari nenas kt kedai runcit dpn
nsb ada....
walaupun pas mkn nasi lmk tu blh telelap tp sempat lg msk asam pedas...
walau tak sesedap mak msk tp kire ok lah kot..
korang lak apa msk arini?

simple je ns lemak aku nih

asam pedas ayam+nenas msm2 manis pedas gitu

6 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam ziarah di pagi rabu...

nasi lemak awak tue dah kire hebat dah tue..klu letak sambal kerang, lagi la sedap tau huhuhhhh

zee said...

Nasi lemak ulam ngan kopok..terbaek..

mamasuri said...

wei..aku terliur asam pedas ko tu..bawak lah skit g ofis ...

norhidana said...

en sahrom- w`salam
hebat ek utk org yg mls msk mcm saya hehehe... sambal kerang tu mmg bonus lah kalu ada sekali

norhidana said...

k zee- sejak dpt laki org tganu nih, mmg sntiasa mkn ngn kopok, mehun ngn kopok, me goreng ngn kopok...

norhidana said...

emy- maapkan lah diriku ini sbb asam pedas tu sudah habis utk mkn mlm sekali hehehhe... mahapkan saya