Thursday, May 19, 2011

buku idaman...

as salam sume kwn2...
pe kabar korang... smlm aku cuti dr berblog al maklum smlm ada kene amik BSP kt klinik, 4 kali berulang lah duk cek darah kt klinik tuh... gara2 result mgtt aku tinggi skit aritu... aduhai dugaan

cite psl buku idaman aku nih, aku nih mmg minat sgt membaca, novel, majalah2 mana2 yg blh tambah ilmu gitu tp novel tu sbb blh berangan2 gitu kn ehhehe... ada 1 buku nih yg lari skit dr buku2 yg aku baca selalu tp mmg aku aim lama dh nk beli, cume harga dia yg agak mahal so aku kene kumpul2 lah duit nk beli kan
tp masa wesak day aritu aku jln ke jusco balakong n kt popular ada lak di bg discount 20% utk buku nih, apa lg terus aku sambar... heheheh akhirnyer dpt gk aku buku idaman aku nih

sampai kt umah je, tak sabar2 nk baca... n sampai skrg nih aku lbh ralit baca buku nih dr lyn laptop aku...
puas hati btl sbb dpt gk beli buku nih

6 comments:

  1. emy- buleh2 tp lambat lg lah ahak2... aku pun baru nk msk chapter, itu pun ada tebal gile lah nk abiskan

    ReplyDelete
  2. peeh!!!
    kita sama2 suka dgn bapa permodenan...

    kak dari dulu mmg suka dgn mantan tun mathadir...
    my idol

    ReplyDelete
  3. bile dia nak translate kat BM...nak beli letak kat pusat sumber cini huhuhhh

    ReplyDelete
  4. k ayu- ye kak dana sgt2 admira tun M... tak tau naper mybe sbb dana membesar di bwh pemerintahan dia... dia jd PM 81, dana lhr 82 sampai lah dia bersara...

    ReplyDelete
  5. en sahrom- dgr2nyer tak lama lg diaorang nk bt BM,bnyak pemintaan... mana yg tak berapa teror BI mcm saya nih msti nk baca BM heheh... tp mmg berbaloi baca buku nh,,

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...