teman2....

Friday, May 27, 2011

dinner mlm nih yg en edy siapkan

as salam sume...

korang dh dinner?dinner apa mlm nih?
mlm nih en edy yg msk aku tlg bt air asam dia je...
lauk mlm ni ikan bakar +ketam bakar ngn ulam raja, mmg terbaik...
siap balut ngn daun pisang lg tau, siap cari daun pisang kt jusco, punye lah beria kn laki aku tuh

sambil lyn2 maharaja lwk jom tgk menu aku ye

ulam raja nyer penuh sepinggan

ikan cencaru ngn ketam yg saja posing sama2

8 comments:

Citarasa Rinduan said...

lamanya kak tak makan ikan caru, ketam dan air asam kicap tu..

ini menu tak sesuai utk en zalie...
sebab dia ada problem dgn asid urid...

PS; dana.. makankan utk kak Ayu.. wah!!!! serius nak habaq, kak terliur.. dan baiknya edy.. (suami tersayang)

norhidana said...

k ayu- alahai... kalu akak nk mkn kene mkn tmpt lain la bukan kt umah ek kak,...

dana pun bukan blh mkn ketam sgt sbb alahan tp masa beli ikan kt jusco tgk ketam tu mcm sedap je, itu yg beli 2ekor, dpt rasa separh pun jd lah...
edy nih bt masa nih rajin la tlg kak, esok2 tak tau lah dana

sahromnasrudin said...

ulam2 tue kalau cicah dgn pecal, teramatlah sedap ....aaarrrghhhhh..bestnya

norhidana said...

en sahrom- amboi2 dh teringat2 mkn pecal lak ek... hehehehh

Kakzakie said...

Kalau kakak bakar dgn aluminium foil je. Tak ada daun pisang. Nampak sedap kalau bungkus daun pisang sebab aromanya mesti perghhhh punyalah....

norhidana said...

kak zakie- itu laki saya yg beria2 nk bkr ngn daun pisang kak oi... sanggup cari kt jusco tu kak... simpn blh gune bnyak2 kali...

en_me said...

sodappnyerr makk.. ahaks

sahromnasrudin said...

assalamualaikum'

salam ziarah di pagi selasa...