teman2....

Monday, January 17, 2011

mari memanik kan baju org

as` salam sume...

pe kabar pagi isnin nih... hrp korang sihat2 ye ... aku nih skrg di dlm masalah sbb banyak kain aku dh sempit... ayak... pastu tpaksa la pakai kain senteng sbb dh duk pakai sampai perut... ahahhahak...
bff aku pn emy dh suh aku beli bju peknen tp alamak malu la aku... baru 3bln dh pakai baju peknen cam ober je heheh... tp mcm tepaksa je

sebenarnya nk tayang manik2 yg dpt aku bt dlm masa mls2 nih... antara yg aku dpt siapkan minggu lps gitulah

baju nih kosong,aku jht kt bwh baju je customer dr yan kedah

baju k zura dr bangi, bt bunga kristal kt tgn

aku bt highlite je kt bunge dia... simple sgt

p/s: skrg nih mmg lembab betul aku nk menjahit manik nih, sbb tu kalu customer yg bg deadline cpt2 aku mmg tak sanggup nk bt... sbb tkt tak blh nk siap kang aku gk yg susah...

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

rajinye mak yong jahit manik.....bagus ko ...tetap leh jahit walapupun preggy...bygkan tibe2 dtg hormon ko tak suke tgk manik kan dana...jenuh laa pelanggan ko heheeheheh....

eh pakai ar, cian baby sempit2 tu....huhuhuhu

norhidana said...

lieya-hehehe itulah lieya, nk tolak rezeki lak... selagi blh jht... amik lah skit2 dr aku duk mkn tdo je kan hehehe...

heheh itulah, nk kene beli baju la gamkanyer

mamasuri said...

bagus ahhh...preggy2 pun ligat menjahit..
hah..tak reti2 nk beli baju preggy?kain dah leh nampak lutut dah tu..heheheh

norhidana said...

emy- ayak bukan nk cover2 kwn aku nih... ye ye jom kite cari baju peknen