teman2....

Friday, January 21, 2011

julia marissa

as salam sume

pe kabar kwn2, msti korang mcm tak semangat sgt keje kn, sbb esok dh nk keje lg, or ada yg sambung cuti lg arini... nk cite smlm aku n the geng k ila, k watie abg arin n salleh gi melawat k iezah kt HUKM n k mira n bby nyer...
julia marissa... comel kan nama tu... kecik je anak k mira 2 kg lebih je...

julia marissa yg takmo bukak mata... tdo je

julia ngn bibik ila

alahai... geramnyer

7 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

AAAAAAAAAAAAAAA...dapat tgk anak kak mira....comelnye kooooo...cam rupe kak mira pun ade kan...putih melepak tul....

wah ko prektis nampaknye pegang baby hik hik hik

mamasuri said...

eh best lah nama anak kak mira..
senang ingat..
walaupun tak bukak mata..
tp maintain cute ..
yg gambar last tu..practise2 lah ye..
takyah guna tilam dah nak pegang kwn julia nanti

norhidana said...

lieya- hehe itulah, k mira mmg takdpt nk update fb skrg nih mak metua dia tak bg tgk laptp heheh... itulah comel kecik je... geram je... tkt aku nk pegang sbb dia comel sgt

emy- itulah nama dia mmg cun, aku sampai2 je dh cubit2 pp dia kecikkkkk sgt..
aku pagang ngn tilam sbb dia kecik sgt tkt aku wei.. aku dhla beso hehehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sedapnya nama princess kak mira nie
julia marissa..komersial ko nama dia..

comel sehh..
muka kak mira ler...
hidung boleh tahan mancung ko...

amboi dana..
praktice erk...takpe....tak lama lagi Dana junior plak keluar yerk

norhidana said...

zana- hehehe itulah nama dia... suke tul

aah ada gk mcm abg jo mata dia sepet ko... heheh itupun tgk kt gambar je, sepanjang kt sana dia tak bukak mata pun... ikut idung abg jo itu

itupun aku tkt nk pegang tuh wei, seram aku
tecik comel sgt

Citarasa Rinduan said...

salam..
dana..selamat hari jumaat

wah..baby girls...comel...kak ayu pun dapat anak saudara baru...3.5kg..besor dari baby mira...

tahniah yer..wish kat mira

norhidana said...

salam kak ayu- wah msti sedap peluk ank buah akak tu 3.5kg... julia nih tecik je comel lote je... sampai dana pun tkt nk dukung...

time kasih kak, nnti dana sampaikn kt k mira
thn ni ramai kwn2 yg dpt bby girl