teman2....

Tuesday, January 11, 2011

aku n nasi lemak

 as`kum kwn2,

agak2 kalu pagi2 apa agaknyer bfast utama korang ek....nasi lemak..agak2 ada tak dlm menu korang?
ehhehe kalu iktkan nasi lemak nih skrg nih tak blh la nk jd bfast wajib aku,tkt kang naik mencanak2 BP aku... hheheh saja nk bt selingan sesi bfast ns lemak ...
bt masa nih ns lemak yg paling best aku n puan emy suke mkn kt depan dbkl... mmg terbaik..


hidangan ns lemak kt dpn dbkl... mmg terbaik n terkenal ngn lauk yg pelbagai
ni lak nasi lemak aku msk sabtu aritu,pemintaan edy

p/s: beli daun pisang kt jusco semata2 nk msk nasi lemak... melampau je... hehehhe

4 comments:

zee nazeri said...

Sampai Jusco beli daun pisang??hehehe klau kt kg pakai cantas jer kt blkg umh, tak pun mintak ngan jiran yg byk tanam pisang..

norhidana said...

k zee- heheheh itulah nk beli kt pasar dh tak sbr nk mkn ns lemak... hehehe mlm tu cari kt jusco jd lah... heheheh beria2 kan

mamasuri said...

malu ai..
muka ai penuh perasaan makan nasi lemak tu..
itulah..terbaek wok kalu masak kat umah..
kenyang edy..

norhidana said...

emy- hehehe saja je aku amik muke ko yg tgh mkn bersungguh2, hehehe mmg kalu mkn nasi lemak edy bertambah2 tak ingat