teman2....

Monday, January 10, 2011

ayam golek pantai dalam n ayam msk lemak cekur

salam kwn2...

fb n blog arini mmg msh hangat ngn AJL, mcm2 cite bg aku apa pun tak blh nk bt apa walaupun lagu yg aku suke tak dpt menang tp takpelah jnji diaorang dh bt persempahan ngn mantap...
biasalah blog aku skrg nih mmg asik ngn mkn2 je kan... hehehe
sabtu aritu aku terajin msk, msk lemak ayam cekur... hmmmm sedapnyer lama tak mkn nih
mlm tu lak cari ayam golek... aduhai mmg sedap...

ni lah dia ayam msk lemak cekur...

nsb lah dpt jumpa kedai ayam golek nih... lega

4 comments:

Citarasa Rinduan said...

dana..
selamat tengahari
ya ampun..kecuhnya dgn ayam lemak cenkur kamu tu...

ayam golek tu berapa ringgit??
besor eik..siap ulam lagi

☆ lieya latif ☆ said...

wah masak cekur...aku suke dana...mak aku selalu buat ikan kembong.....terliur aku wei...aku suke rase n bau cekur tu...harum semacam......

wah dasat ko ngidam...lega kan dah dpt ape yg tingin nak mkn.....

norhidana said...

k ayu- hehhe biasalah kak menu jawa tuh ayam msk kencur tuh... kalu mak yg bt lg lah sedap...
ayam golek tuh dana tak pasti lak tp dlm belas2 mybe 17-18 kot..mkn 3 org pun ckup gk kak... kire ok gk lah

lieya-heheheh itulah, kalu mak aku msk lemak cekur tu lg ngam sbb pekat gitu aku bt tak berapa jd... hehehe itulah tkt gk aku naik badan mendadak2...

xznie said...

hi...congrates..anda di TAG !!

hehehe..

http://miracleofxznie.blogspot.com/2011/01/bloglist-istimewa-untuk-blogger-baru.html