teman2....

Tuesday, January 18, 2011

selamat hari lahir en mohd rohaidi

as salam sume...

hari nih 18 januari 2011 bersamaan dengan 13 safar 1432 adalah ulang tahun kelahiran en edy @ mohd rohaidi... genap lah 30tahun dia tahun  nih, tua dh laki aku tuh... dia adalah anak ke3 drpd 9org adik badik, n org tganu kite... (alamak mcm nk bt sesi perkenalan lak) kalu di ingat2kan perkenalan kami dulu..
mmg tak sangka kami akn bertemu kembali, berkenalan pada 2003 berpisah pada pertengahan 2003 hingga akhir 2008, kami dipertemukan kembali pada akhir 2008..

apa pun, aku doakan yg terbaik en edy, semoga dimurahkan rezeki,dipanjangkan usia, diberikan kesihatan yg baik, bahagia bersama aku n family juga semoga hepi selalu kot... hadiah... hehehehe apa yek..

8 comments:

Lelord said...

selamat ulangtahun kelahiran

☆ lieya latif ☆ said...

ohooooooooooooo besdei en hubby rupenye yeak dana.....ape ko bagi adiah ni...jeng jeng jeng...heheeheh

selamat hari jadi edy...semoga dimurahkan rezeki dan bahagia selalu....jaga wife makyong baik2 yeak hihihihi

MamaBatrice said...

happy birthday edy
wah....tak jauh wei besday edy ngan besday batrice..
he he he...kalau dekat leh tumpang celebrate nie

btw..for birhtday boy
semoga terus sukses, di permudahkan setiap urusan, di berkati kehidupan dan bahagia hingga ke akhirnya...

ehemss..apa ler hadiah yg bakal edy dpt yerk? ke ko mmg dah bagi kat edy? wink!

norhidana said...

k lelord- time kasih kak...

lieya- tq lieya,hadiah ada dh tepikir tp tak beli lg ko, tak tau nk bg pe hehehe... lgpun edy balik jumaat sempat lg aku fkr2 lg hehehe


zana- hehehe oho itulah kalu dkt blh celebrate sama2 ek... tq tau, jwb bg pihak... hadiah itulah apa ek... tunggu...

zee nazeri said...

Dana, selang sehari jer ngan my hubby..dianyer esok..huhuhu
Tu la, tak tahu nk bagi hadiah pe, duk jauh2 ni lg la payah..
Pe2 pun, Selamat Hari jadi utk En. Edy..

norhidana said...

k zee- tq kak... oho...kalu dkt blh sambut sama2 yek kak... heheheh itulah...tgh pening nk bg apa lah... nk beli sndiri ke nk suh dia pilih sndiri,kang dana beli tkt dia tak kenan lak

Citarasa Rinduan said...

happy belated birthday en edy..
sungguh bertuah kamu dapat dana...
kak admire dgn dana tau

norhidana said...

k ayu- time kasih kak...
alah dana pun sgt2 admire akak tau...
sorang wanita, ibu, isteri yg mmg kuat lah dana tgk
iron woman tau