teman2....

Monday, April 30, 2018

TErapi air di sekolah Aiyan

As salam semua kwn2,

Ramai tak yg cuti arini? ke ramai yg keje mcm aku nih hehhehehe

Kalau ikutkan mmg nk cuti tp fikirkan aiyan sekolah, mls la pulak kang tgri dr ukay perdana nk amik dia, nk suruh edy lak sian dia.  Jadinya biarla mama nya keje je

Minggu lps ada terapi air kt sekolah aiyan utk semua murid2 kelas khas.  Beria lah kami carikan baju mandi utk dia.  Nk cari yg saiz beso mmg banyak tp  jenis yg seluar ngn baju sekali.  kalau beli yg gitu risau dia ssh nk pakai n buka sendiri. 

Tgri tu papa antar gambar, seronok betul lah mcm2 aktiviti mereka nih.... Diaorang buat pun di dalam kem Kementah, belakang sekolah je.  Bulan depan katanya ada jln2 kt rabbit farm pulak.

Tak silap mama papa antar aiyan kt sekolah yg khas utk dia, sekurang2nya semua terjaga... Dia pun dh nampak makin lancar membaca, perbendaharaan kata dia pun dh makin elok.  

Masa fitting baju hehehhe

kalau ikutkan dia nk seluar panjang ni hehehhe

tu nampak yg depan sekali tuh.... bkn main gembira

semua murid khas dari darjah 1 hingga darjah 6 join

nampak tak tu... kegendutan budak berbaju biru muda tuh

kwn2 yg lain.... 

seronok lah bdk nih.... 

org kepenatan balik dr main air.... 

3 comments:

Hans Hanis said...

hahaha
budak2 kalau main air memang seronok lah depa semua

Warisan Petani said...

ramainye murid2 pendidikan khas tu ek

norhidana miswan said...

Hans- mmg seronok dik oi... kita yg tua pun suke main air

wak WP- aah ramai wak, dr darjah 1 sampai darjah 6 tu wak, semua cikgu2 n pembantu kelas khas masing2 pun join