Friday, April 6, 2018

baby terbaru aiyan

As salam semua kwn2

Salam jumaat semua kwn2, lemau betul skrg nih, bila pagi tak dan bt ntry tgri nk bt ntry dh mls hehehe.... 

Nk tayang kt korang bby baru aiyan, punya lah syg kt bby dia tuh.... siap nk ajak tdo sekali lagi


beli kt psr malam sajo.... abaikan sepah2 baju kt belakang tu yek hehehe

12 comments:

aizamia 3 said...

Hai baby baru.. ;)
Bilalah nak jumpa dak Aiyan ni.. ;)

TukangKebun said...

Banyak dah gigi baru baby tu.

norhidana miswan said...

k Aizamia- hehehe bila ada kesempatan insyallah blh jumpa kak

k Diana TK- eheheh tulah, spesel baby nya

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

wahh... dulu babynya ultramen.....

Hans Hanis said...

ganas betul muka baby
hahaha

Siqah Hussin said...

Sayang betul nampaknya dengan baby baru :D

norhidana miswan said...

k Madiha- heheheh tukar bby dinosor lak kak

Hans- tulah, bby nya lahir2 gg dh banyak

Siqah- baru lg mmg syg, mau msk seminggu dua ... dh lupa dh dia

aryan azra said...

adoii takut acik tengok baby baru aiyan ni..hehehe

suka sangat tu sampai bawa tido skali ha

shalimar yusof said...

aiyann jgn nakai2..nnti baby gigit,,huhuhu

Warisan Petani said...

wah baby dinosourlah pulak.

hainom OKje said...

Matching pulak baju ayyan dgn kulit baby hihi

nurbijen said...

hahaha.. scary pula aunty tgk gigi dino tu...