teman2....

Tuesday, April 10, 2018

jln2 di petrosains dan galeri petronas



as salam semua kwn2,

Ahad lps pg jln2 ke KLCC, sejak ada aiyan tak penah bwk dia jln2 kt sana rasanya..... ke penah mcm tak penah.

Niat asal nk ke galeri petronas, jumpa kwn sekolah yg buat pameran kt situ.... pastu awal lg, msk ke petrosains lak, ingat nk tgk dinosor tp ttp lak bahagian dinosor sbb tgh pembaikan, jd jln2 mana yg ptt je.

Budak yg paling seronok mstilah bdk yg pakai baju biru tu

membe sekolah menengah ni, tak sangka minat ke arah seni nih sampai laaa ni.... 

gaya dh ada, benda2 mcm ni minatlah bdk2

seronok dia dpt bwk benda alah bwk pasir mcm backhoe nih
rasai ribut kt mustari

benda pertama yg dijumpai
apalah dia tanya tu kan


7 comments:

aryan azra said...

bestlah aiyan dapat jalan2 dekat petrosains. akak ni pun nak bawak anak2 ke situ jugak tapi entahkan bila dapat pegi pun tak tahu lah dana. rasa jauh jek klcc tu dari rumah hehehe

nurbijen said...

seronok sgt Aiyan dapat ke Petrosains...
Macam2 boleh teroka...

Acik Erna said...

Seronok Aiyan..mau minta nak pergi lagi pas ni

Blogger Hanafi said...

kalau berpeluang nak pergi..anak saya lah yang paling suka nie

Qhaifa Nur said...

Kak Nur x pernah masuk sini tp anak2 ckp best mama...mrk dh penah masuk
Sonok Aiyan ya

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- klu pg skrg tak best kak, sbb yg bahagian dinosor tgh ttp, tp banyak lg akviti ada

k Nurbijen- betul tu kak, 1 kawasan je amik masa berminit2, semua dia nk try main

Acik Erna- hehehehe tunggu yg bhg dinosor tu bukak semula kak

Blogger Hanafi- pg time2 ni ok, klu time cuti mmg penuh

k Qhaifa Nur- bdk2 mmg suka kak, mcm2 eksperimen depa blh buat.... yg org tua pun kadang seronok

Warisan Petani said...

Tempat yang sesuai untuk Aiyan.