Wednesday, April 4, 2018

WW jumpa udang kara di tali air depan umah

As salam semua kwn2,

Aritu adik aku antar wassap, terjerit, tergelak besar.... mmg mcm tak caya.... kalau tkt udang biasa tu penah jumpa tp.. jenis udang kara ni mmg tak penah jumpa.... sejak bila wujudnya kt parit depan umah tu yek.


siap anto video udang nih.... mcm tak caya je jumpa kt parit depan umah
comel2 je udangnya... masak tomyam 



14 comments:

Cik Rose said...

wahhh dah siap masak dah pun :)

misdiarios said...

menyelerakannyaaaaa T_T

norhidana miswan said...

Cik Rose- hehehe tulah, akak yg jakun masa tgk

Misdiarios- heheheh akak pun dpt tgk je

Fieda Zan said...

lobster air tawar

aryan azra said...

rezeki tu..haaa dah siap jadi tomyam pun, dapat tengok gambar je la kita ye dana

shalimar yusof said...

xpernah tgk udang gelap cmni..wahh..rezeki2

NekCik said...

oh lepas ni x yahlah nak gi korea nak makan lobster..pergi jer mancing kat kmpong Dana ye

Inani Hazwani said...

First time tengok udang tu.

Maria Firdz said...

Gelap nya warna dia...

aryan azra said...

dana belibis tu dalam kumpulan burung jugaklah

TukangKebun said...

Wah mesti manis ni segar.

Siqah Hussin said...

Uishhh dapat kat parit depan rumah. Dekat je rupanya udang kara ni hidup. Hii

Warisan Petani said...

kat sini pun tengah musim udang ni.
tapi isinya sikit tak macam udang galah.

hainom OKje said...

Wahhh senanglah nak makan udang kara lepas ni, cedok jerlah kat parit depan hahaha... Mesti banyak lagi suku sakat dia kat situ tu Dana