teman2....

Monday, October 31, 2011

karipap ke epok2

as salam sume kwn...

salam isnin... camne ujung minggu korang?sapa2 yg nk balik kg msti dh plan2 kan... bestlah, aku tahun nih tak balik kg utk raya haji... bt masa nih mungkin tak nk jln jauh2 lg,sian kt conet aku tu...kang pnt lak dia...biarlah dia btl2 dh ok...insyallah pas bln 12 nih mybe antibody dia dh kuat skit..blh la nk jln2 jauh skit,nk bwk gi supink2 ke kn....

sabtu mlm ahad aritu aku mengerah adik aku utk bt epok2 nih... lama tak bt epok2 sndiri...kalu bli kt kedai tu kadang tak kene ngn selera sndiri hehehe...dh bt ni rasa puas hati gitu... aku paling suke bt epok2 bulat hehehe baru la sesuai ngn aku kn...

...gebu2 kn mcm aku

p/s: org johor je rasa aku yg panggil epok2 nih...

12 comments:

Lelord said...

hehehhe kannnn

norhidana said...

k lelord- heheheh betul kn kak..org lain kalu kite ckp epok2 mcm pelik je...

Citarasa Rinduan said...

setuju..
epok2..........

hahahhahaha.. kak suka sangat makan time petang gini...
lapoo

Kakzakie said...

Dari dulu hingga kini org Johor mestilah panggil epok-epok. Sekarang je ada yg dah kahwin luar jadi dua-dua sebut. Anak kakak suka inti sardine. Kakak suka inti kentang. Dana buat inti apa?

norhidana said...

k ayu-ye betul kak...masa baru2 dtg kl asik terslh ckp je hehehe...dana pg ke ptg layan je kak

norhidana said...

kak zakie- betul tu kak...dana suke inti keledek kak manis2 gitu tp payah lak nk cari keledek jd yg smlm letak kentang je...pastu letak daun sup..sedap

Qhaifa Nur said...

karipap...
intinya pun sama je kot

norhidana said...

kak qhaifa- sama je kak...karipap tu lah epok2... hehehe org johor je yg panggil epok2...

Yan said...

betul..

org johor panggil epok2. atau satu lagi.. very rare . TEPUNG BOSE.

Amy Syaquena said...

baru first time dengar epok2...good dapat belajar satu lagi bahasa baru hehe...

norhidana said...

k yan- heheheh tp tepung bose dana tak penah dgr lak kak...

norhidana said...

kak amy- mcm comel kn gitu kak panggil epok2 hehehe...