teman2....

Tuesday, October 25, 2011

astagfirullah....

as salam kwn2...

astagfirullah,tak tau lah sapa yg sebar fitnah... rupenyer cume kabar angin yg kawan blog ku kak amy syaquena sudah meninggal, tp rupenyer dia sudah semakin pulih,alhamdulillah....
tak pasal2 aku nih mcm dh bt fitnah lak... ya Allah...
semoga akak lebih sihat ye...

6 comments:

mamasuri said...

xpe nah...ko tak salah...
at least ko cari kebenaran..tak terima bulat2 fitnah tu...apapun jgn lupa date kte ...ehhehe

lieyalatif said...

laaa mcm ni pun ade...yg hidup di sebarkan dah mati....sabar jek laaaa.....

Kakzakie said...

Ya Allah... panjangkanlah usia teman kami ini. Sedih kakak Dana bila ada yg membuat cerita begini

NM02 said...

moga Allah tunjukkan jalan yang lurus dan benar kepada si penyebar fitnah tu. akak pun dapat komen dari anon pasal perkara ni. tak baik tau, kematian dipermainkan. tak sempat insaf nnt camner.. tak takut mati kot si penyebar tu..

moga Allah swt ampunkan dosanya...

norhidana said...

emy- itulah dia, tp rasa berslh gk aku...nsb la aku cpt sedar... ada gk org suke2 bt fitnah

lieya-itulah,aku pun tak sangka... sian kite2 yg kwn kak amy nih dh sedih...

norhidana said...

kak zakie- betul kak, dana pun sama kak..

kak nieza- itulah kak kn,senang2 je nk fitnah camtu, ntah apa ntah motif dia...