teman2....

Thursday, October 27, 2011

nasi ayam mahal....

as salam sume kwn2....

aku rasa arini cam isnin lak... al maklum lah smlm  kn cuti ...
ni nk cite psl ari selasa nyer lunch...tgri tu aku duk blik umah jap amik adik aku nk antar gi damai sbb diaorang nk balik kg lps duk lepak umah aku dr jumaat aritu, kes rindu kt anak buah diaorang..
pas dh antar tak tau nk mkn mana,masa pun dh kul1 lbh, aku ajak lah Pn Emy gi mkn kt nasi ayam dpn esso keramat... rasanyer thn lps mkn baru rm5.00 ni dh jd rm6.00 alahai
nk kata sdp tak la sdp sgt tp ntah la...

ini lah dia nasi ayam yg mahal tu...

mak yong emy ngn nasi ayam mahal nyer

11 comments:

Kakzakie said...

Sekarng apa yg tak mahal Dana... Kakak rasa tak lama lagi susu dan pampers Ayyan pun naik juga..

norhidana said...

kak zakie-itulah kak, betul2... susu aiyan dh la ada tin kecik je,takde tin beso...membzr je rasa...

mamasuri said...

makcik..kuar jugak gambar aku ...pakai baju biru dgn tudung hijo...taubat mak tak pakai dah...mcm orang baru balik membajak sawah jer..hehehehe...giler mahal...rugi je makan..baik makan nasi ayam kat foodcourt nasi ayam....

Qhaifa Nur said...

sekarang bukan makin murah tapi makin mahal, mahal cam manapun tetap kena beli jugak..

norhidana said...

emy- heheh ko lah,sapa suh pakai kaler gitu...
makcik bajak sawah pun gelak tau... itulah lenkali kite mkn kt setiawangsa je ek

kak qhaifa- itulah mmg susah nk cari yg harga maintain je sama..makin naik mencanak2 adalha...

wahida said...

mak aiiii, mahalnya...kerajaan baru announce nak naikkan gaji kakitgn awam, dia dah naikkan harga makanan...adoi la...


salam kenal..terus follow sini...

norhidana said...

kak wahida- kt kedai nih mmg nasi ayam dia mahal kak...tak tau lah naper dia mahal sgt,kedai tepi jalan je bukan restoren pun...

tq sbb follow kak

pena rozie said...

Sekarang semua dah naik hege.,...

norhidana said...

pena rozie- itulah kak..kadang tu naik nyer melampau2

lieyalatif said...

ye la dana...sume udah mahal...hihihi.....

amboi2, makyong sorang tu..serius hah mkn ....

norhidana said...

lieya- itulah... masalahnyer lieya,kedai lain takde lah mahal gitu... heheheh

itu makyong mmg sntiasa serius,masa tu tgh bebel lah mahal beno nasi ayam sini