teman2....

Thursday, April 14, 2011

tinggi kalsium tinggi vitamin A n B...

as salam sume kwn2...

kes sakit gigi tak setel lg, insyallah ptg nih nk cbt dh tak blh cover kesakitan nya, ubat2 lain,ltk grm sume bagai tak dpt mengurangkan... korang doakan ye semoga tkde apa2 pd aku n bby pas cbt gigi nih...

disebabkan bile skt gigi nih kan org kata kurang kalsium, lg2 bile peknen sbb bby dh amik kalsium mama dia kan, so kwn baik aku pn Emy yg jd pakar rujuk merangkap penasihat aku pun dh mule bebel2... suh minum susu, minum susu pet pot pet pot... aku nih jns yg x suke minum susu, yg aku minum pun anmum materna itu pun sehari sekali je kt umah... itu pun tpaksa uhuk2...

jd nyer aku smlm gi jusco, beli lah benda alah ni... nk bg mulut penasihat aku tuh benti bebel2...

air kotak anlene nih yg paling kecik ada 4kotak kecik2 je tuh...
p/s: ini pun kalu iktkan aku nk amik air kotak dutch lady yg paling kecik tuh utk kanak2... hehehhe tp penasihat tak bg... so, anlene ni pun blh la bt tambah2 hehehe

2 comments:

mamasuri said...

hehehe..penasihat ni pun terliur tgk susu..tp kang makin beso pulak aku...hehehe..

norhidana said...

emy- ahak2... alah beso skit je apa salahnyer