teman2....

Wednesday, April 20, 2011

minum ptg yg ringkas n padat hehehe

as salam sume..

kalu ptg2 korang suke bt mkn apa ek?
ke korang jenis yg tak minum ptg?or jenis yg rajin sgt bt mkn2 utk minum ptg?
kalu cam aku nih yg mls ikut pd kerajinan lah... heheheh
ni disebabkan lapo n ada lg roti kt umah syg lak sbb dh nk xpired...
so, ini lah jd nyer,,, ptg ni tak tau lg nk bt apa agaknyer

roti bombay @roti telur ngn susu anmum...

4 comments:

Lelord said...

nyummm....akak pun rasanya petang ni darling g kije watkan roti gula mentega aje kot

norhidana said...

k lelord-makanan yg paling senang n simple nk bt kn kak... heheh

zee nazeri said...

Jarang mkn ptg la Dana, kalau teringin gak beli jer pisang goreng..hehehe

norhidana said...

k zee- hehehe dana dulu mls gk kak lg2 bile duk sorang2 kn,skrg nih je sejak peknen balik keje je msti rasa lapo itu yg msti minum ptg apa2 sblum mkn mlm