teman2....

Wednesday, April 13, 2011

gigi oh gigi.... kenapa lah engkau sakit

as salam sume kwn2....

mood arini adalah sgt2 lah lembab n lemau... dr sabtu aritu aku dh rasa skit2 gigi tp tak la teruk sgt kire cam skt2 manja lah... tp smlm skt nyer melampau, ptg tuh aku gi klinik gg, doc bg ubat 3 jenis thn skit n antibiotik sbb lg 2hari aku bt appoimnt nk cbt je gg tuh... tak tahan gile kesakitan nyer... tp yg aku pelik ubat yg doc tuh bg bukan bg skt gg aku lega tp mkin sakit adalah... 1mlm aku tak blh tdo kerana gg berdnyut2...
aduhai lah.... pagi nih pegi keje ngn keadaan yg bengong2 je... aduh



p/s: kwn2 ada ke sapa2 ada petua bg lega nih... aduhai nk cbt tgh skt lg lak... tak blh jugak

4 comments:

mamasuri said...

petua?aku rasa ko kena byk kan minum susu kot..
susu yang putih tu..kasi byk skit..
hehehe...
lagi satu petua..len kali jgn endahkan appointment doktor gigi...hehehe

yang benar..
bini doc gigi suri..hehehe

norhidana said...

cit podah.... takpe2...

NM02 said...

dana, jgn cabut tgh ngandung ni. orang cakap tak elok utk baby...

awak cer letak garam dulu ke.. minta ngan doktor ubat yang sesuai utk keadaan awak skang ni

norhidana said...

k nieza- yeke kak, dana dh tak tahan sgt lah kak... aritu ada tanya doc gigi dia kata blh bile bby dh besar..
dh letak garam kak , kumur2 ngn grm tp tak jalan kak sbb lubang dia tuh dh besar sgt gusi dh bengakak sgt2