teman2....

Monday, April 11, 2011

terlebih rajin lak saya

as salam sume kwn2...

apa cer ujung minggu korang?minggu nih adik aku nur farahin yg blajar kt uitm lendu dtg umah aku, pastu laki aku pun balik gk... so, mcm biasa lah bile ada tmn of course lah aku akan telebih rajin skit... kali nih idea dtg dr adik aku kt kg... dia duk cite menu2 nih yg dia mkn so, aku pun tergerak lah nk msk gk...

nasi impit, sambal telur puyuh n sayur lodeh...  di tambah ngn rendang ayam dr mak metua ku

walaupun tak sesedap mak aku msk tp blh la....

4 comments:

Marsha said...

vote for sambal puyuh!!!

norhidana said...

k marsha- ehhehe lama tu kak tak mkn sambal puyuh... dpt mkn mcm nikmat gitu

NM02 said...

ai.. mengidam ke? sedaknyeee... ai loike puyuh!

norhidana said...

k nieza- hehehe tak lah ngidam sgt kak tp lbh kepada napsu mkn heheheh..
tlr pyh tu sesekali blh la mkn kalu selalu naik lak colestrol kn kak