teman2....

Wednesday, April 27, 2011

sedang dlm pembuatan...

as salam sume...

selamat pagi rabu... pejam celik pejam celik dh tgh minggu dh,cptnyer masa berlalu
kali nih nk cite kisah umah kt kg... tak sbr nk tunggu umah kt kg tuh siap sbb nnti blh la bt knduri doa selamt umah ngn knduri lenggang perut aku sekali... :)
msti best dpt berpantang kt umah baru nnti heheh... disebabkan umah kami dulu dh lama
abah aku dcide nk bt umah bwh sume... skrg nih tgh membuatnyer lah...


p/s: aku duk belek2 takde lak gambar umah lama kt pc nih... nnti aku cari lg gambar umah lama pastu tayang kt korang ek...

*utk umah ni aku ckp kt abah aku nk sponsor cat ngn siling... blh lak abah aku sebulu ngn aku nk cat kaler pink hehehheeh

4 comments:

mamasuri said...

leh tahan besar gak umah ko ni...

norhidana said...

emy- tak la besar mana, ikut ukuran umah lama je beb cume tambah skit kt anjung tuh...

zee nazeri said...

Pink aura gegirl tu..

norhidana said...

k zee- heheheh itulah nk letak kaler lain cam tak sesuai lak... hehehhe