Tuesday, March 20, 2018

Perfume AVON

As salam semua kwn2,

Korang suka pakai perfum apa yek?

Yang mahal atau murah? yang beli kt butik or kt kedai biasa2 je? Aku nih jenis tak kisah jenama sgt, jnji bau dia sedap di hidung aku, aku beli

Selalu aku pakai perfum midnight britney spears tu sbb bau manis dia tu yg sedap kt idung aku tp harga dia agak mahal skit lah bagi aku nih, biasa aku beli 100ml dlm rm270-300 mmg pakai skit2 lah, pastu tukar dexandra pulak sebotol dlm rm50-60 tp isi nya skit je, tp lama2 jemu lak rasa kt idung aku nih

Baru2 nih, tgk kt katalog avon.... sedap lak bau dia, pastu siap ada promo lak... kalau tak sebotol rm60+ harga promo kalau harga sebenar dekat rm100 rasanya, bila ada promo tu 2 botol dpt rm89 apa lg.... dh pakai seminggu dia punya bau mmg menyusuk idung aku.... Rasa segar je bau nya, hati mudah terpikat

Korang try lah... tgk kt lazada pun ada jgk... banyak yg ada less jgk


mmg best bau nya sedap menusuk idung n kalbu



11 comments:

  1. lama tak beli perfume avon, dulu2 suka far away tu. sekarang kadang2 je pakai de'xandra

    ReplyDelete
  2. wahh..mcm menarik dana. boleh la kot risik²

    ReplyDelete
  3. lama tak beli perfume Avon... best Avon ni macam-macam jenis ada.. kak, yang ni kategori bau dia macam mana.. flora ke?

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya tak kisah pakai perfume yg murah atau yg mahal janji wangi....tp tulah yg murah biasanya tak tahan lama ek Dana...
    Akak paling suka Dior limited Edition Ever and Forever tap tulah bila harganya main ratus ratus, tu yg malas nak beli weyh

    ReplyDelete
  5. Lama dah tak beli perfume avon.. kalau beli pun suka minyak wangi lelaki. Kurang minat perfume utk gegurl.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. k Aryan Azra- selalu2 pakai pefum apa kak....

    k Norey- try jgn tak try kak

    Cik Rose- betul dik, ada yg murah mahal, tahan lama yg kejap je.... bau dia mcm ada manis2 flora gitu... bkn jns yg lembut

    k Hainom- tp yg ni tahan sampai ke ptg jgk kak...ok jgkla, sesuai la ngn rege tuh rasanya

    ReplyDelete
  7. wak WP- yelah wak pakai pefum semulajadi, klu kt opis yg ekon ni tak pakai pfum jd kepam klu kuar pns2.... huhuhu

    k Aizamia- amboih kak, hehehe tp kadang pefum lelaki ada yg best... dana suke pefum laki klu yg bodyshop sbb wangi dia tuh sdp kt idung perempuan tak kuat sgt

    ReplyDelete
  8. Hans- ada lg sebotol, tp tu simpanan di hari mendtang hehehhe... awak pakai ke pefum murah gini kan dik kn

    ReplyDelete
  9. saya juga hantu minyak wangi...

    saya mesti wangi hampir 24 jam

    biasa saya guna Desire Blue dan baunya tak pernah jemu saya menciumnya..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...