teman2....

Wednesday, March 14, 2018

Bila Budak bandar balik kampung

As salam semua kwn2,

Minggu lps kan aku balik kg, sepupu kawin... tp kali ni balik ber2 ngn aiyan je papa tak dpt cuti.  Jadinya bila papa takde mmg mama kene bwk pi mana2 lah si aiyan nih, tak blh tinggal tkt dia ngaco bby kt umah tu.  Jumaat pagi tu pergi lah rewang kt umah makcik, umah makcik tu selang serumah je... jd kami guna laluan mudah, main guna shortcut tak jln ikut jln depan umah.....

Sekali ada titi kecik, si aiyan tkt nk lalu hahhaha....
punyalah beria sorang tolak sorang tarik dia nk lalu, punya tkt... almaklum bdk bando

punyalah dia tkt nk lalu titi nih

makyan tarik dr depan, makngah tolak dr belakang tu pun mcm takmo gerak je bontot tu hahahha



11 comments:

Hans said...

hahahaha
gayat betul tu
hehe

Amy Hilmirda Daud said...

hahaha... sama ke ngan anak akak bila balik kampung :)

Mimi Azirah said...

Hahaha..lawak la si Aiyan nih..

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi..
Ayyan mmg budak bando tu..

P/s alhamdulillah khabar baik akak ni.. sihat2 org tua dana. Terima kasih bertanya khabar akak 😊

norhidana miswan said...

Hans- tulah dia, gelak besar kami sume masa tu

k AMy- tulah kan kak, bdk bando gitula

Mimi- tulah dia, nk angkat berat... tolak jelah

k Norhayati- tulah kak... beria kami gelakkan, tu lum lagi time kene kejo mak ayam

Warisan Petani said...

Ha aa Sah budak bando

aizamia 3 said...

Hahaha.. mesti nak pecah perut gelak tengok gelagat dia.. gambar dari arah depan takde ke.. hehehe.. mesti comel dak Aiyan.

Mommy Cici said...

alala kesian dia gayat ye, Cici pun kompem gayat tu kak >,<

TukangKebun said...

Hehehe....
slow-slow...dedahkan pengalaman, InsyaAllah.

aryan azra said...

hahaha kelakar la aiyan ni, titi pendek je dia punya takut tu kemain lagi haa, gitulah kekdahnya anak2 kita yang bandar ni bila balik kampung kan

hainom OKje said...

Hahhahaha mmg budak bando betul tu Dana namanya. Tapi mmg seriau jugak ah nak meniti tu, gayat oii