Tuesday, March 13, 2018

Bila rindu bertandang

As salam semua kwn2,

Salam selasa kwn2....
camne nk masalah air tempat korang? umah aku ahad aritu dh ada tp boleh lak pagi td tiba2 je takde air. Mintak2 ptg ni balik keje dh ada air semula dh... klu tak mmg haru

Minggu lps ada sebahagian bdk opis aku bt keje luar kt penang, pastu ahad tu depa share gambar ni kt dlm grup wassap.... bila tgk, hati masih rasa rindu dan sebak....
Betapa selama 6 bulan lps pemergian dia, aku msh terasa mcm dia ada lg.... 2 minggu lps bt pertama kali nya aku ddk di kerusinya... kerusi yg mmg dh lama kosong... betapa aku mengumpul kekuatan selama 6 bulan utk boleh ddk di situ.

Rindu ini mmg tak boleh lg hilang, kenangan bersama dia masih susah aku lupakan.... aku masih rindu kamu kawan....
Ya Allah, kurniakanlah rahmat pada kwnku ini


Kubur arwah di penang

sampai skrg tiap kali terkenangkan dia... air mata mesti menitis... 

7 comments:

Hans said...

sentiasa sedekahkan Al-Fatihah

Norhayati Mohd Isa said...

Al fatihah..
Sahabat yg baik mmg selalu di ingati..

Warisan Petani said...

Itulah ketentua-Nya
Kita juga akan menyusul

norhidana miswan said...

Hans- sentiasa dik

k Norhayati- betul kak

WAk WP- betul tu wak, pengakhiran dia sudah kita entah mcmne

Mommy Cici said...

sahabat yang baik sukar diganti kan. Al Fatihah :(

aryan azra said...

orang yang baik akan sentiasa diingati kan.

Alhamdulillah rumah akak takde masalah air,walaupun ada nampak dalam list tu taman akak terkena juga tapi alhamdulillah takde lega lah rasa, tapi memang kesian dekat akwan2 yang takde air sampai 4 hari,

hainom OKje said...

Alfatihah..... yelah dah namanya kawan seofis, pulak tu rapat, memanglah susah nak lupa Dana