teman2....

Monday, October 2, 2017

Tiada lagi airmata

As salam semua kwn2,

Harini bukan lah monday blues tp black monday.... hari sedih buat kami kt opis ni.

Kwn opis kami, dr bulan puasa aritu dia dh msk ward, dpt keluar kejap pastu masuk balik, keluar masuk... n terbaru dia masuk ward lagi n semalam di masukkan ke icu.  Dr mula dia msk hospital kami tak berhenti beri sokongan, mendoakan semoga dia diberi kesembuhan.

Dari mula2 suspek Tibi Kelenjar, n yg terbaru nih ulser perut.... pihak hospital masih tak pasti apa sebenarnya penyakit yg di alaminya.  Dr dia cergas sihat sampai skrg kami dh hampir tak kenal, besar sungguh dugaan buatmu kawan.  Kami kwn2 opis sentiasa datang melawat, bagi semangat pd nya. 

 Yg terbaru minggu lps aku tgk dia, dia menangis masa nampak kami dtg.... Allah, luluh hati ini. Buatmu kwn moga Allah berikan kekuatan, kesembuhan padamu... kami rindu hilau tawa gurau sendamu... 
Ardiansah bin Aehmady, ni gambar raya tahun 2013

wasap semalam yg kami terima dr kenalan rptnya buat kami semua terdiam

Kami tak sangka sampai serius begini, doa kami tak berhenti buatmu

Td kami buat bacaan yassin, sebak sedih semua ada.... 

9 comments:

Kakcik Nur said...

Allah Ya Allah...betapa berta mata memandang, berta lagi tubuh yang menanggung kesakitan. Semoga Allah mempermudahkan segalanya buat beliau...

NanyFadhly said...

Sedeynya akak dengar. Walaupun tak kenal kawan Dana tuh tapi kan, sebagai seorang manusia biasa yang juga punya rakan-rakan. Pasti terkesan apabila membaca entry Dana ni. Huhuhu..akak doakan yang terbaik buat kawan Dana tuh. Banyak2 kan berdoa untuk beliau. Semoga dipermudahkan hendaknya...

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- amin2...

k Nany- betul kak, mmg kesian kisah kwn ni... dr kwn yg sihat cergas tiba2 je jd sakit sampai tinggal kulit je

Siqah Hussin said...

Ya Allah. Sedih kak melihat kawan yang dulunya cergas kini terlantar sakit T_T Semoga dipermudahkan segalanya untuk kawan akak. Semoga sembuh kembali.

hainom OKje said...

Sakit ni mmg tak terduga kan Dana...datangnya tiba tiba je. Takutkan.....

Moga Allah sembuhkan penyakit kawan Dana ni ye. Sedihnya tengok gambo dia tu

norhidana miswan said...

Siqah- itulah dik, sapa tak sedih kwn yg sihat2 tiba2 je jd sakit sampai msk icu.... tq doakan kwn akak

k Hainom- amin2... tq kak nom, tak sampai hati nk boh gambar dia skrig nih

Warisan Petani said...

Didoakan mudah2an cepat sembuhnya.
Ya allah, Kau berikanlah kesembuhan kepada Ardiansah bin Achmady supaya sihat seperti sedia kala.

Norhayati Mohd Isa said...

Semoga kawan dana diberikan kesembuhan yg segera..
Serta tabah dgn ujian ni..

Muhasabah buat kita juga ye dana..
Ujian masa sihat dan masa sakit kan..

aryan azra said...

Syafakallah buat ardy...sedih tengok kawan yang sihat tiba2 jatuh sakitkan. sama2 doakan moga kawan dana sabar dan redha dengan ujian yang diberikan dan moha Allah berikan kesembuhan