Friday, October 6, 2017

Suspek di kenal pasti

as salam semua kwn2,

Maaf semalam hilang tanpa berita tp jenguk2 jgk blog kwn2 tinggalkan jejak.

Semalam spek mata harian aku patah, aku ni jenis tak blh pakai spek mata yg sama kt umah ngn kt luar. Kiranya ni time sampai umah mmg aku tukar pada spek nih, spek yg lebih lasak time2 kt umah.

SElalu time nk tido mmg aku ltk spek ni sebelah tilam aku, pagi tu raba2 cari spek rasa lain mcm, tgk2 dh mcm jadi sesuatu, tgk2 tergeliat kaki dia sebelah pastu patah....

Suspek yg aku syak takde org lain selain papa aiyan, sbb dia je yg selalu gunakan laluan tepi tu utk charge hp dia.  Mula2 tak ngaku, sbb kalu takat aiyan tak kn jadi gini spek mata aku nih.... Ujung2 minggu ni kene bt jgkla spek baru, tak blh la aku klu takde spek lain, tak berapa pakai spek bsr ni kt umah.


Kena buat jgk spek mata lain... nk buat yg murah2 je 

9 comments:

  1. Habis patah jadinya. Heheh. Memang kena buat baru lah macam ni.

    ReplyDelete
  2. suspek ... macam kes polis dah ni Dana. :)

    ReplyDelete
  3. hahah tak ngaku ye dia tu.. apalagi suruh suspek la yang keluarkan duit beli spek baru hehehe

    ReplyDelete
  4. Inani- mmg lah nani, klu tak pyhla kt umah pakai spek beso gini

    k Amy- hahahha suspek pandai nk melarikan diri

    k Aryan Azra- tulah mmg niat nya itu lah tu

    ReplyDelete
  5. Aduhai dah patah.. kena buat cepat-cepat ni. Ros pun baru berjinak pakai spek. Rabun jauh.. Tapi tak dapat selesakan diri lagi. Huhu

    ReplyDelete
  6. Cik Rose- takpe ni kt umah nye je... yg utk pg opis selamat jd tak risau sgt

    ReplyDelete
  7. Power sama ke Dana dengan spek besar tu?
    Yelahkan....mestilah sama takkan lain kot.... hihihi....
    Ha a sekarang spek murah murah, buat ajelah baru, best jugak tu dapat spek baru weyh!

    Dah kenal pasti suspek apa lagi Dana!! Mintak sponsor lah hihi

    ReplyDelete
  8. tu la rasa i pon nak kena buat spek baru.. hmm

    ReplyDelete
  9. Saspek yang dikenal pasti perlu dikenakan saman.
    Bayar harga spek baru.
    Carilah yang mahal2 Dana, biar padan muka dia.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...