teman2....

Tuesday, October 10, 2017

Jln2 posing2....

as salam semua kwn2,

Sambungan cite semalam.... 
Saksikan muka hepi bdk yg dpt petik stoberi tuh... walaupun dia mmg tak mkn stoberi tuh walaupun suh cicah ngn coklat, yg penting dia hepi dpt petik tuhh.

Gambar ber3 mmg takde sgt, ssh nk berwelfie bert3 kalau takde stik tuh... kene beli jgk lah 1 nnti, almaklum klu dulu harapkan maktek jd tukang amik gambo.

PUsing2 kt GT Leisure farm nih syok jgk tgk mcm2 pokok2 bunga... sampai jumpa kedai panda, apa lg suruhla si bujang ni posing... dia la paling hepi aritu.

Dr kami mula2 kami pegi tahun 2012 mmg dh ada mcm2 perubahan, makin banyak pokok2 , bunga2 n penambah baikan... yelah dulu msk byr rm5 je skrg dewasa sekali msk rm10, kanak2 rm7.



Suruh ddk diam2 pegang bakul tu pun susah... sabo jelah aku

Gambar welfie kami ber3... ni pun ssh sgt nk dpt yg comei

sampai sini msti dia mntak sekerim... papa layan kopi stoberi panas

konon2 ddk borak2 ngn panda lah tu...

main jongkang jongkit lah tu... tp saama je tak naik2 hahahha

tak tau lah ni gaya apa... dia pandai2 bt gaya gini


mama sekodeng je lah gaya si aiyan tu... 
aik papa, teringin ke kete mcm ni satu

aiyan yg sibuk nk bergambar kt sini... papa muke paksa rela hahahah


14 comments:

- dieyana - said...

syoknya jalan2 dan gambar2 kat sini.... okey lah kot harga tiket dia ek?

Inani Hazwani said...

Bestnyaa kak Dana. Pandai Aiyan posing. Hahah

Cho Zila said...

akak tak penah lagi sampai sini weh.. gi GH pun dah lama sangat rasanya tak jejak... Ingat nak jalan2 cuti sekolah nantiler gamaknyer...

Norhayati Mohd Isa said...

Kena terjah jugak ni dana..
Geram akak tengok..
Mcm2 ada ye..

norey said...

yang penting aiyan happy..

Amy Hilmirda Daud said...

akak pun last pergi sana tahun 2012.
Amboiii happy betu aiyan dapat petik strowberry.

norhidana miswan said...

k Dieyana- oklah rm10 tuk dewasa rm7 utk bdk2, sbb dh makin luas n mkn banyak yg boleh di tgk...

Inani- pg lah sana nani, msti seronok nani ajak geng2 pastu posing2 sbb situ mmg lawo tmptnya

k Chozila- pg lah kak, cuti sekolah mungkin ramai skit, tp ok lah tak la sesak mcm kt CH

k Norhayati- terjah kak, skrg stoberi tgh beso2

k Norey- betul tu kak, terlebh hepi

k Amy- skrg dh makin mcm2 ada dlm situ.... kadang bila tingin terjah je

Miz Eija said...

sedapnya strawberry... very craving T_T

sudipVSsenduk said...

suka pergi CH, tapi bila teringatkan jem... hhmmmmm

Terserlah keceriaan Aiyan :)

Warisan Petani said...

Nampaknya Aiyan tersangatlah heppi

· 티카 런던 · said...

Aww he's such a cutie!

nadhie wueen said...

Wahh seronoknya jalan2 makan angin sefamily. hehe :)

mamapp said...

Haha comel gambar aiyan dgn panda

adianiez AIDA said...

nice place. tq for sharing.
masuk dlm list aida dah :)
lagipon memang lom pernah naik genting sejak kawin tau.