teman2....

Saturday, October 16, 2010

our lunch on 16th oct

pagi td gi pasar tani kt tmn melawati, nk beli ikan ngn sayur pastu edy nampak ketam terus amik 2 ekor... suh msk merah, suh masak sardin n bt kailan ikan masin... time2 edy ada nih baru la aku semangat nk msk beria n mcm2, kalu tak... 1 lauk je udah bile sorang2



4 comments:

mamasuri said...

berselera betul si eddy ni yek..

norhidana said...

emy- mmg lah wei... itu yg aku pun blh naik bdn kalu dia balik.. aku pun selera gk

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kalau dapat edy tambah 2,3 pinggan nasi..sure buat dana bertambah-tambah semangat nak memasak itu ini

itu yang edy..sentiasa sayang........

norhidana said...

k ayu,

time edy blik mmg dana rajin msk, n dia lah yg tentukan nk mkn apa... mmg dia tak penah mkn tak bertambah kak... heheh itu yg rajin msk time dia blik... time sndiri2... nk msk mmg x selera