teman2....

Wednesday, October 20, 2010

cincin oh cincin

pagi td kt kantin baru aku perasan cincin kawin takde kt jari aku, gelabah aku... yelah sbb rasanye aku takde bukak2... lgpun aku nih bukan jenis yg suke bukak cincin or brg kemas lain... aku jenis yg pakai je... so, aku mule lah risau kot2 terjth kt mana2... aduh... risau gk... blik umah cari2 kt blik, kt dlm toilet, dlm bekas manik pun tkade... aku dh gelabah... last2 jumpa kt tp tmpt tdo... lega...
kan aku dh bgtau kt edy, cincin tu dh longgar....

5 comments:

mamasuri said...

huhuhu...
patut lahmuka gelabah je pagi tadi yek..
ko kena ketatkan cincin tu..
bahaya kalu ilang..itu kan cincin kawen yang oiiiiiii

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

dana...
pi kedai emas...kecilkan....bahaya tau...
jaga yer syg,.

norhidana said...

emy- msti la gelabah, sbb aku tak tau mana cincin tuh... kalu aku bukak sndiri aku tau lah kt mana kn aku letak... nsb jumpa lega

k ayu- hehehe itulah kak... insyallah mmg akan gi... tp mcm mls je sbb tak tau mana ltk dia nyer resit dulu

☆ lieya latif ☆ said...

uih mau tak gelabah ko ....cincin leh ilang....ko dah kurus ni dana...pi ar kecikkan.....syg lak kalo jatuh2 lagi kang...mcm aku ni plak tak suke pakai cincin.....laki akurajin bagi cincin...so aku simpan jek hahahahahah...ade kenduri2 kawin baru aku rajin kan diri pakai ko heheehehehhehe

norhidana said...

lieya- heheh itulah aku gelabah... aku ni dhla bukan jenis yg suke bukak, sbb tu aku suke beli brg kemas yg tahan lasak... dh kurus?skit kot beb kt jari je hehehe.... ko lak tak suke pakai ek tp slalu dpt...time knduri br pakai cam mak aku lah... bile knduri je sibuk cari glg dia