Thursday, October 7, 2010

hidup aku & manik

ini antara gambar2 manik aku... kalu diikutkan... mmg nampak peningkatan banyak manik tu, dr skit2 je sampai dh makin banyak dan banyak... dr minat suke2 dh jd business part time kecil2an... walaupun kadang aku blank, kadang aku hilang mood... tp aku gembira bile org suke n puas hati ngn apa aku bt... hehehhe

n aku ingt lg, mak aku pun pelik camne aku blh jht manik sedangkan aku nih nk jht lurus gune mesin pun blh senget2... pelik kan...
harapan aku, moga aku lbh sukses lg... rasanya tahun ni dh nk masuk 3tahun aku berkecimpung dlm dunia manik ni...



ini antara cabaran besar seorang penjahit manik





ini antara koleksi awal2 aku belajar manik

9 comments:

  1. en me-
    mmg masyuk gk lah... bt tambah2
    tp kadang2 tu bile otak blank tp deadline dh dekat... rasa cam nk terjun bangunan (bak kata bos saya)

    ReplyDelete
  2. suka tengok ko...
    aku nie, ingat nak ambil kelas jahit baju and manik ler....he he he...
    tp cam tak confident jer...aku nie bukan jenis kreatif nak memanik nie..org2 yang kreatif jer boleh memanik...mcm2 pattern yg boleh buat....

    ReplyDelete
  3. gile laa dana...bile tgk koleksi manik2 ko...mmg byk gile....mmg penjahit manik yg tegar la ko heheeheheh....aku mmg takleh jahit manik2 ni...mate aku cepat jek pening layan bende kecik2nie.....mauu pitam kalo jahit manik heheheeheh

    ape2 pun ko beruntung sebab ko kreatif...hasil manik ko mmg baik dana...

    ReplyDelete
  4. zanna- amik la beb, untung kalu blh jht baju tau, ko belajar dulu nnti dia akan dtg confident tuh... aku pun tak kretif beb... tp ntah sbb suke kot tgk cantik2

    lieya-ni kire aku tak amik gambar sume... kalu tunjuk sume... heheheh msti korang kata aku blh bukak kedai... aku pun tak kretif lieya, dulu selalu ponteng kelas seni nih... tp ntah... tak tau camne blh jd penjahit manik

    ReplyDelete
  5. bagi kak kan...
    hanya orang yang seni sahaja boleh menghasilkan hasil yang terbaik...
    jeling-jeling gambar diatas dana ada kelebihan tu..

    nanti dah siap hasil kerja seni awak tu...dana post dalam entry terbaru eik

    sejuk hati si edy, punya wife seperti kamu...

    ReplyDelete
  6. k siti ruhayu,

    dana seni skit2 je blh la kot kak.... hasil seni kt atas tuh dh siap kak... tp banyak dana tayang kt fb... nnti dana letak koleksi tudung dana ek...

    mcm akak lg lah best... pandai msk

    ReplyDelete
  7. bykknyer koleksi kamu dik.... akak dah pencen so sebeban anto keadik... hihihi

    ReplyDelete
  8. k linn- hehehe mule2 skit je kak... lama2 jd trbanyak.... akak dh bzi ngn anak2 mmg la kan

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...