Wednesday, January 15, 2020

WW BULU MATA DIA.... JELES KITA

Assalamualaikum semua kawan-kawan,

Aku nak kongsi dengan korang tentang bulu mata si Aiyan yang lebat dan lentik. Jeles aku nengok tau, pakai maskara pun tak dapat jadi gitu kalau aku punya.



lebat dan lentik

bulu mata mamanya, sedihhhh hahahha
mama memang tak pakai maskara 


23 comments:

NA said...

Hehe minta pinjam bulu mata.
Ada petua nak lebat bulu mata tapi tak ingat.

Anonymous said...

Wow... Jelesssnyaaa.. Kenapa mostly lelaki dpt bulu mata lentik cmtu.. Jeless

Wak Lat said...

mukin genetik bulu mata dari bapak dia.. hehe

I am LZ said...

Lentik dan lebat sungguh bulu mata si Aiyan..

norhidana said...

k NA- itulah lebat geram nengoknya

Anon- hehehe itulah, kita pempuan lak yang biasa-biasa je

wak Lat- rasanya tengok takdelah lebat gitu wak... nnti balik sekodeng semula

k IamLZ- itulah pasalnya, kalau pempuan bulu mata gitu mesti cun tuh

Han Hanni said...

alahai... lentik betul.. kalah bulu mata kita geng pempuan ni

Kak Feni Story said...

Haha lucu lah Dana ni. Cantik betul bulu mata Aiyan.

Ujie Othman said...

Yelah...lebat, lentik, hitam.
Ada la dpt dari genetik atas2 tu..hehe

paridah said...

AIYAN MESTI IKUT AYAHNYA BULU MATA LENTIK..BIASANYA ORG TEGANU BULU MATANYA LENTIK

Azian Elias said...

lebat sungguh.. pinjam kat auntie lah.. hehehe

Mrs. A said...

Hehehee... teringat pulak bulu mata mak mertua Mrs.A yang lebat dan lentik sebab tu agaknya bulu mata Mr. A mengikut lebat tapi takdelah lentik sangat

mama tisya said...

lentik and lebat bulu mata aiyan..akak tk pakai mascara sbb jd mcm lebam bwh mata

Kamsiah yusoff said...

Dh mcm anak dara dh...jrg2 anak laki berbulu mata lentik dan lebat..

norhidana said...

Han- itulah pasalnya

k Feni- itulah jeles mamanya

k Ujie- itulah nengok bulu mata papa nya mcm tkdelah lebat sangat

k Paridah- hehhehe tak sempat nk sekodeng lagi lah kak papa nya punya bulu mata

k AzianElias- hehehe itulah lebat kak

Mrs.A- itulah cantik betul kalau bulu mata lebat n lentik, geram je kita nengok

k mamaTisya- dana tak suka pakai sbb kotor spek kak, yelah kalau tgri mmg jadi mcm lebam bwh mata...

k Kamsiah- heeehhe itulah kak, sebab tu masa kecil org ingat dia pempuan

AzianKhalil said...

Fuhh...meh la mintak sikit...mama yan ni haa... bulu mata, bulu kening..semua tipis

Siti Yang Menaip said...

subhanallah lebatnyaaa cantik. dia pakai cermin mata bulu mata tu x gesel ke kat cermin ?

ray said...

lebat gila

adianiez AIDA said...

ha ha ha ha ha...
tak pe la dana.
janji berbulu mata :)

Sunah Sakura said...

dari atok-atok ayyan ka genetik bulu mata tu?

husband kita bulu mata dia lentik, tapi tu la...tak tau bila nak nampak kat bulu mata anak..hahahahha

norhidana said...

AzianKhalil- heheheh tulah kita yang perempuan pun tak selebat itu

SYM- dulu memang selalu terkene spek, tapi spek sekarang ni tak kene... sebab ke depan sikit spek nya

Ray- heheheh itulah... kalah mama nya

k Aida- hehehe itulah kan, dari togel

Sunah- tengok abah akak takde lak lebat bulu matanya, papa dia tak perasan lak ... heheheh

mamapp said...

Tebak, panjang lentil gitu.. ikut siapa ye

bam dum tus said...


ayo daftarkan diri anda di 4g3n365*c0m :D
WA : +85587781483

Sha Mohamed said...

Cantiknya bulu mata dia..