teman2....

Tuesday, July 3, 2018

Raya3 sambutan raya bahagian dan jabatan

As salam semua kwn2,

Harini ingat sempatla buat ntry tp tak sempat jgk lah... dr pagi tadi dh sibuk ngn kerja sampai ke petang nih..... 

Minggu lepas hari khamis ada sambutan raya kelab opis kami, pastu semalam sambutan raya jabatan pula... 

Semuanya disambut ngn sederhana je... Tp bergaya ada lah sikit2 kan, sambil2 menayang baju raya masing2 hehehhe
ala geng2 makcik bawang je kan


Khamis lepas... kebetulan kami nya baju color hampir nk sama


sopan je 2 org kwn baik aku nih, ni lah geng bfast sama2 kt cafe

Selalu ketua makcik bawang tingkat aku nih

Ni lah wanita2 yg ada di bahagian kami... tkt 3 dan 6

makanan pun simple sgt

ni lah boss yg aku jaga skrg nih, hero hindustan katanya 

kejenya ngambik gambo jelah kan

sambil2 bt keje kt pantry nih... sempat lg amik gambo
sebahagian pesara2 ngn kakitangan

ni lak bertugas jaga booth mee rebus kt jamuan raya jabatan
- lama dh tak gambar ber3 gini

siap apron lagi tau... kelas kan hehhehehhe

muka penat lps sejam kene berdiri jaga booth mee rebus... 

6 comments:

Chelsea Zahra Thasya said...

Terimakasih atas informasinya, Silahkan Kunjungi website kami ^^
Obat Kelenjar Getah Bening

Warisan Petani said...

Nampak meriah sambutannya.

Kartografi tu apa ek dana?

farhanna jafri said...

wahhh cantiknya baju raya akak! Selamat Hari Raya :D

mshazadoes said...

selamat hari raya kak !!!

hainom OKje said...

Manjang open house ye Dana. Syok betui dpt makan makan...
Dah namanya pun pompuan... berselpie ajelah kejenya hihi...

Inani Hazwani said...

Kak Dana punya baju cantikkkk. Meriah jamuan Raya tu, Nani malam tadi :)