teman2....

Friday, July 13, 2018

Kopi Ais Kawwwww


 As salam semua kwn2,

Harini jumaat terakhir syawal, juga hari terakhir syawal...
Mesti sana sini sinun ramai yg bt openhouse nih, tp percaya lah ujung minggu nnti pun mesti ada lg bt openhouse...

Berbalik pd tajuk, korang minat kopi ais? jgnla nk bandingkan kt kedai mahal mcm sturbuck, mcm oldtown, mcm bean n kedai2 mahal lain lah...
Ni kopi ais kawww kt cafe opis aku.... harga cuma RM2 tp dia punya kaww tu mmg mabeles lah, kalau order bungkus boleh trasnfer kt jug tambah air pun masih kaww lagi.


pekat likat memikat

pagi2 hari kami dh layan kopi ais


9 comments:

anak denesor said...

tgk warna pon da tau kaw..tak suka sgt klo kaw...mudah sakit kple

- dieyana - said...

suka juga, nak-nak yang pekat macam gini..baru je tertengok satni kat fb, makcik cina kat penang kot (kedai tepi jln), tgh viral kopi ais dia likat melikat pekat..kikiki

Norhayati Mohd Isa said...

Lama akak tak minum kopi 0 ais dana..
Sejak akak tak sihat ni..
Dulu2 layan jugak 😉

Azwar Syuhada said...

Suka jugaminum kopi ais kaw. Lagi-lagi bila cuaca panas, memang kaww habis ;)

Inani Hazwani said...

Sedap ni, minum pulak time cuaca panas. Layan!

aryan azra said...

akak memang jarangggg sangat minum kopi, kalau teringin je baru minum tapi akak suka bau kopi wangii jeee

hainom OKje said...

Hakak tak suka kopi yg pekat sangat Dana. Kang pening kalau minum. Kalau nescafe lagi suka buat sendiri kat rumah hihi.... boleh ikut suka hati kita nak pekat mana

ayunie ramli said...

perghh ni mahu kencing bau kopi ni. huhu. biasanya mek macam tu

adianiez AIDA said...

aida tegar caffein.
kopi salah satu feveret.
ketagih!!!
kaw kaw la sedap. mengancam!!!