teman2....

Thursday, July 5, 2018

photo diary - cacamarba mingguan

As salam semua kwn2,

Minggu ni mesti masih ramai lg yg bizi ngn jamuan raya kan. Rasa dh muak mkn menu raya hehhehe... 

Mari kita layan rangkuman gambar2 akviti sepanjang minggu ini... 

Gini lh org mls nk menulis, kadang tak tau nk tulis apa... org pun bukan kenal sgt blog aku ni hehheeh... 



Dodol abah buat, aritu bwk opis... kejap je dh  licin...
dodolnya terlbh msk sambal keluar gula2 dia jd keras

Anak kwn opis, baru msk keje lps raya nih... 3 bulan tp dh 6 kg...
puas dokong, tak nngis pun baik betul

tupperware mama, takpelah aiyan nk tampal stiker... redho je mama

kejadian jumaat lepas, lama jgk la takde letrik kt ukay perdana... separuh bukit juga takde

lilin ni penerang... nsbla ada banyak lilin ikea tuh

aiyan pun dh pandai mkn telur goyang2 nih... dia panggil lah
tp dia mkn yg putih je

kelmarin blh terjumpa lak adik2 PA yg manis kt koop puspanita

bahaya kedai koop nih... mcm2 jajan ada

semalam amik aiyan kt sekolah, pttnya da koku tp cikgu dia terlepas nama dia.... beria pakai kasut tgh2 tmpt jln kaki

semalam nk msk lemak cekur, tp pelik naper cekur ni tak bau kuat mcm biasa... siap tunjuk gambar kt mak
mak kata, cekur hitam rasanya nih... 

pinjam cermin bilik bos.... jeles ngn cermin bilik bos aku nih

10 comments:

wahida said...

semangat aiyan skrg kan dana...gerammmm...rasa nak peluk2...

NanyFadhly said...

telur goyang tuh kesukaan orang dalam rumah ni juga tau!

Atie Yusof said...

Salam Syawal Dana.. dah nak habis raya br dtg.. heehe.. rindu dgn keletah hero dana tu..

norhidana miswan said...

k Wahida- mmg dh terlebh semangat dia kak oi, mmg ramai yg suka peluk dia kt opis ni

k Nany- hehhehe mudah mengenyangkan jgk

Atie- tulah dia sakan beraya sampai lama tak singgah umah kite ek....

aizamia 3 said...

Telur goyang tu menarik perhatianlah tapi akak tak reti makan.. hehehe..

norey said...

Salam Syawal Dana.
Best plak tengok telur goyang tu.

sv team said...

ada dua gambar yang saya suka:

1.Gambar telur separuh masak...lama dah tak makan

2.Gambar baby yang comel lote....teringim ada baby lagi

Blogger Hanafi said...

saya paling suka telur setengah masak..

sedap sangat tu

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaa dodol kak Dana. Fuhhh bila tak ada elektrik ni, memang letih lah. Kalau musim panas tu, berpeluh lah malam malam. Heheh.

Hans Hanis said...

cekur tu apa?