Wednesday, June 27, 2018

Raya Johor 2018

As salam semua kwn2,

Lewat plk harini bt ntry, ada je halangan hehehhe

Raya ke 3 balik johor, sampai lewat malam sbb jem kt labis  ngn ayer hitam... nngis wei

Raya ke 4 pg beraya umah atuk n atuk sedara, makcik2 sekali... beraya ngn family maktek... ada lah geng kan.  Raya ke 5 beraya umah kwn sekampung, dpt la jumpa kwn2 dr sekolah tadika. 


Raya ke 3 tu sampai terus cari nasi... lapo wei... 

pagi raya ke 4 tu... beraya ngn maktek... takde gambar raya kami... ada pun gambar gini

welfie ngn aiyan... ni pun blur je

Meragam je sbb nk susu masa nih

Lepas tu pg umah atuk sedara, jumpa kwn sekolah jgk... 

kwn dr sekolah rendah yg dh lama sgt tak jumpa... 

 Raya ke 5 jumpa kwn2 dr tadika
 yg belah aku tudung merah tu dlm pantang lg... sekali ngn tgk baby dia tuh

9 comments:

Azian Elias said...

seronok bila balik kampung kan.
Akak raya ke 4 dah balik Shah Alam.
Jem 10 jam Dana.. bengkak montot.

- dieyana - said...

cantik tudung pink/purple tu, bawal ehh... ;-))

Warisan Petani said...

Balik JDT dah tak jumpa ketupat nampaknye.

norhidana miswan said...

k Azian- aduh sampai 10 jam mmg bengkak montot kak oi

Dieyana- aah bawal sifon, yg namanya bawal sifon fiona gtu

wak WP- tak sempat wak...tp nsb ada serunding kelapa emak

ejulz said...

meriah :)

ejulz follow sini :)

harap sudi follow blog ejulz jugak :)

aryan azra said...

seronok jalan2 raya jumpa kawan2 lama

cho zila said...

syiokler yer.. akak tak macam raya... tak seronok langsung tahun ni...

aizamia 3 said...

Part balik kampung mmemang best.. memang happening. ai is suke.. ;)

hainom OKje said...

Makan berat tak Dana ? Kat kg hakak selalunya kalau beraya mmg makan kuih raya ajelah hihi ... tp seronok dapat ziarahkan walaupun sampai nak muntahlah tengok kuih raya hahaha....