Tuesday, February 13, 2018

Kursus Fotografi 2

As salam semua kwn2 ku

Salam selasa kwn2 ku, minggu ni keje kejap je sbb jumaat dh cuti, tp tgh fenin sbb aiyan nya sekolah dh  mula cuti 15hb hingga 20hb, 3 hari budak2 ni dpt cuti yek.  Nampak nya utk jimatkan cuti mama mmg aku bwk jelah dia pg opis, tak sanggup nk cuti awal2 nih, nnti bulan 3 cuti lg lama.

Semalam ngn arini ada kursus video ngn fotografi, itu yg agak sunyi tuh.  Arini ada amali ngn praktikal tu yg siap mendaki tangga ke bumbung bangunan 8 tingkat nih.  Panas terik tp pemandangan mmg cantik.


cantik gambar bangunan2 cuba tgk langit yg biru tuh, awan ada sikit je itu yg pns

org yg menahan kepanasan atas bumbung tuh

2 bangunan tinggi sekali buat, esok2 terttp lah pndangan dr opis nih... kalau gayat mmg tak blh amik gambo ni

dh lama tak amik gambar ngn dslr,  dh kekok

walaupun panas tp angin kuat ... syok betul rasa nasib terik matahari awal lg
kalau dpt naik bumbung bangunan sebelah tu lg best kot.... bangunan sebelah tu 16 tingkat

bgambar kt lobi opis lak... 

semua size ada... kecik beso, tinggi comei pelbagai






8 comments:

aryan azra said...

bestnya ada kursus fotografi lepas ni mesti banyak gambar cantik2 dalam blog dana nih. dulu2 masa dok keramat selalu la lalu depan jupem ni, sekarang dah pindah sini,memang tak lalu dah sana kalau tak boleh sesekali dating dengan dana hehehe

- dieyana - said...


syoknya kursus fotografi..pns pun panas le..;-))

Kakcik Nur said...

Waduh tak berpeluh-peluh ke Dana?

Tapi bila cuaca cerah, mesti gambar yang dirakam nampak cantik, kan? :)

Inani Hazwani said...

Tudiaa panas tak ada hal nak bergambar. Heheh. Bestnya ada kelas macam ni.

Juls Julie80 said...

salam..

bestnyer ade kursus fotografi siapp... nnt mesti gambar semua cantik2..
kalau la ade kat sini..hehehe

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- itu pakai dslr kak, dana nye dslr dh lama jual gambo semua ngn hp je

Dieyana- heheeh tulah, sbb cantik n jarang sgt dpt naik situ

Kakcik Nur- masih awal lg tak berapa terik sgt kakcik, boleh tahan lg tuh

Inani- sbb opis akak mmg ada unit yg amik2 gambo ngn video... konon2 share pengetahuan

Juls- gambo yg ada pun ngn hp biasa je... nk pakai dslr lg mmg tak la.... kusus suka2 maklum

Warisan Petani said...

Wah lepas ni kena beli dslr nampaknye.

NanyFadhly said...

Lepas ni share lah gambo2 hasil kelas fotografi tuh. Sure cantik2. Lagi satu, nowadays..pakai smartphone pun boleh dapat gambar cantik kan? janji teknik nya betul. Kikiki...