teman2....

Thursday, February 8, 2018

photo diary #3 2018

As salam semua kwn2,

salam khamis n moga semua kwn2 sentiasa di bwh LindunganNya

Mlm td mil ngn adik ipar dtg tumpang tido kt umah kami, tp masa tu aku dh membuta sbb dia sampai dekat kul 1 pg. Pagi ni dia ada appoiment  kt HKL lps tu katanya dia nk supink kt nagoya..... tp sempatlah jumpa pagi td kejap n sempat mskkn nasi lemak ngn teh o panas utk mereka sebelum pg keje.

Ptg ni tak tau dpt jumpa dia ke tak, kalau dia kejap je jumpa doktor lps supink2 dia balik la, klu tak blh la jumpa lg ptg ni. gitulah rutin mil klu trn ke kl utk chekup

Lama tak buat PD kan, nnti korang tertunggu2 lak.... moh la kita layan gambo mana yg ada kan


jumpa masa pg kenduri kwin anak membe opis, inang2 kari... sedap rangup

Melayan prosperity tp dia punya sos bukan  main banyak.... pedas n panas perut aku mlm tu

2 beranak singgah mencari roti paung... tp syg tinggal sejenis je

mertua ngn menantu sama naik je klu suh supink hahhaha.... 

tudung bwl gred A beli kt psr payang... tp lum rasmikan lg

jumpa org jual buah bidara, RM14 je sekilo apa lg beli 2 kg terus... mil tak penahh jumpa sampai umah ramai yg tak kenal

sarapan yg jd kesukaan n selalu mil buatkan

Budak tepi tu rambang mata nk beli keychain 10kali pusing pilih hahhahha

Maktek yg dh makin bolat... dh 9 bulan dh minggu ni

suh test baju tshirt pengakap utk hari koko... bukan main suke dia

11 comments:

Inani Hazwani said...

Inang inang tu first time tengok. Heheh. Burger prosperity tak sempat nak beli lagi, minggu ni lah. Hahah! Wahh Aiyan jadi pengakap :)

Kamsiah Yusoff said...

haha entri akak pun pasal buah bidara jugak

Warisan Petani said...

Kuih rengginang tu dah tak pernah jumpa sekarang.
Masa kecik2 dulu mak selalu buat.

Mimi Azirah said...

Dah lama x makan inang inang tuh kak..

Hans said...

wah macam mana roti paung tu

adarnadzmie said...

wahh.. pulut gaul kelapa parut sedappp...

Gja said...

Wah.. seronoknya suppink kat pasar payang!

Nurjuwaini said...

Orang sekarang memang ramai yang dah tak kenal buah bidara ni kan..

Sharifah Aida Hana said...

wahh.. aduh terliur baca post nie.. XD

aizamia 3 said...

Jadi terliur tengok buah bidara tu..

Comel je tengok dak Aiyan pakai baju pengakapnya tu.

Hans said...

tunggu update baru :)