Tuesday, February 6, 2018

JJ supink kain ngn mil


As salam semua kwn2,

Salam selasa kwn2.... moga kalian semua sentiasa dlm LindunganNya

Sambungan semalam nya ntry, dh lps amik adik bongsu aku kt Unisza jln2 lah kami ke pasar payang, mmg tempat tulah yg mil aku aim tuh.... adik aku yg dh setahun duk sana pun tak penah sampai psr payang... 

Mula2 pusing2 tgk2 sambil cuci mata tgk baju2 ngn kain pasang batik yg lawo2 tp sbb aku pun takde aim nk beli baju batik pasang jd cuci mata jelah.  Pastu pusing2 cari kain batik sarung maktek kirim, nk bersalin baru sibuk suh aku carikan kain batik.  Memborong jgk lah 2 beranak nih... mil ngn aku lak jns kaki menawar hahahah dr beli kain batik, kain pelikat , baju kelawar ngn tudung bawal sekali.  Tp lupe nk ngambik gambo hhehehehe.... 

Pastu singgah nagoya lak, kt situ sorang ujung kiri sorang ujung kanan.... duk la cari kain, alang2 dh sampai cari sekali baju raya aku sekeluarga.  Lama jgk la tunggu situ ... n puas hati masing2 ngn hasil borongan.


paling hepi bdk tgh tulah.... 
dalam banyak2 kt psr payang... kain batik ni yg dia nak... layankan je

Mula2 nk merah ni... mula2 edy setuju tu tup2 katanya macam najib lak... takmo sengal sungguh


aku dh setel mil aku tak siap lg... anak mak tuh... sekodeng konon

mil aku tgh fenin nk pilih yg mana utk cucu dia tahun ni... hahahah 


7 comments:

Warisan Petani said...

Wah kain untuk baju raya dah dapat.

Kakcik Nur said...

Suami kakcik dah beli kain untuk buat baju raya beberapa bulan lepas, tapi tempahnya belum lagi...

Hans said...

awal shopping...hehehe tapi x awal sangat lah nih sebab dah bulan 2,..hehe

hainom OKje said...

Akhirnya warna apa Dana Raya tahun ni?
Bestnya dapat suping baju kelawo kat pasar Payang. Hakak punya baju kelawo dah nazak semuanya Dana hahaha...

Inani Hazwani said...

Wahhh banyak shopping kain tu. Heheh :)

adarnadzmie said...

wahhh... kain2 semua cantik... mesti rambang mata nk pilih kan...hahaa

Mimi Azirah said...

Memang rambang mata kalau nak beli kain..cantik cantik