teman2....

Thursday, February 15, 2018

Photo Diary # 4 2018


As salam semua kwn2,

Harini opis agak lenggang, ramai yg cuti sempena cuti CNY, walaupun opis aku sorang pun takde org cina.

Sekolah cuti kan harini, sekolah aiyan sampai selasa nngis lah nk bwk dia opis nnti. mama yg tak sanggup nk jaga dia.
Rangkkuman cerita minggu lps.... tp tak banyak sgt cite ngn gambo nya pun

Beli baju bby kt Aeon, nk bg kt kwn lama yg baru dpt bby... syok pulak la supink bj bby

Ni pun sama... cute2.... beli yg asas jelah... 

beli sekali tshirt utk aiyan, bt baju basahan.... tgk saiz tu... 11/12 tahun yek,
sedangkan dia baru 7 tahun

kt umah ada nenas separuh, ada epal merah ngn buah bidara, potong2 boh jeruk baru laju je abis

ptg ahad bosan2 bt lempeng kelapa... lawankan ngn sambal tlr puyuh, aiyan pun sampai menambah

semalam, boleh terboria 3 mak dara nih.... ter boria warna pepel.... 

3 comments:

aizamia 3 said...

Tengok baju baby lawa.. geram je rasa tapi cukuplah baby tua yang ada ni.. hehehe..
Tengok buah terliur dibuatnya.. sedapnya.. ;)

Nora Karim said...

Comel-comel baju baby tu...

Aduh jeruk tu paling tak tahan tengok... hahaha

TukangKebun said...

Memang best shopping baju baby...semua comel-comel belaka.