teman2....

Wednesday, February 28, 2018

WW salah potong

As salam semua kwn2,

Aritu teacher dia pesan suh potong rambut, kelmarin gi potong rambut tp salah potong sbb dia tak reti duk diam.... 

ptt bhg belakang ni tak senipis ini

10 comments:

Kakcik Nur said...

Tak mengapa, rambut akan mudah panjang semula... :)

aryan azra said...

dah ala2 tentera rambut aiyan tu..xpe nanti cepat panjang tu. kalau anak akak ayah dia suka la gunting macam nak botak gitu, jap lagi abg adam pergi sekolah pakai songkok lah hehehe

norey said...

dah macam tentera dah. huhuhu

Mimi Azirah said...

Rambut dah macam tentwra.nampak kemas kak

hainom OKje said...

Tak penya Dana..... lambat sikit nak potong balik hahaha.....
Rambut depa kan cepat panjang selalunya

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- tulah nsbla bdk laki... takpe pendek pun

k Aryan Azra- tulah rambut mcm tentera tp bdn fail jd tentera kak hahhaha

k Norey- tentara gebu

Mimi-tulah, klu tak dh mcm apa

Inani Hazwani said...

Alahai Aiyan. Takpe rambut cepat panjang :)

Warisan Petani said...

Fesyen rambut sekarang ni.

mamapp said...

Alahai kesiannya.. rasanya ok aje tak nampak pelik pun

Mommy Cici said...

hopefully cepat panjang ye