teman2....

Wednesday, March 30, 2011

semakin rindu semakin sayang

as salam...

skrg nih tibe2 aku jd minah jiwang lak... teringat lagu2 lama n aku nih sebenarnyer jenis yg evergreen skit, aku suke dgr sinar.fm n suria.fm sbb banyak letak lagu lama2, tak kisah la melayu ke omputih... mmg layan lah
skrg nih tgh layan sgt ngn lagu nih... http://www.youtube.com/watch?v=-NtHNj_ioBY&feature=related

5 comments:

mamasuri said...

pergi kursus lah ni buat kwn aku jiwang semacam..hehehe...

norhidana said...

emy- ahak2... sblum gi kursus sudah jiwang nih... aduhai...

zee nazeri said...

Yup, siaran radio pilihan ari2 kt opis.. Suria FM

☆ lieya latif ☆ said...

ko ni aku pasan ..preggy ni macam lembut2 sensitip gitu....girl ni dana....weh dah scan lum.....aku yg tak sabar!

norhidana said...

k zee- heheheh tp suria dana suke ngn linda on je


lieya- heheheh banyak la,, aritu bukan ko dh mengkomen kt fb aku yg kite sama2 dpt bby boy... heheh dh scan aritu, doc siap tnjuk dia nyer tut2 lg